Co mam zrobić, jeśli nadal otrzymuję powiadomienie o wezwaniu do serwisu?
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Wezwanie do serwisu — klient nie jest już właścicielem pojazdu

Ford Motor Company ma obowiązek wysyłać wezwania do serwisu do ostatniego zarejestrowanego właściciela. Jeśli klient otrzymał wezwania do serwisu dotyczące pojazdu, który jest już własnością kogoś innego, pragniemy przeprosić za kłopot. U dołu listu do klienta znajduje się adres internetowy, pod którym można przekazać dodatkowe informacje, które pozwolą nam zaktualizować nasze zapisy umożliwiające kontaktowanie się z kolejnym właścicielem. Jeśli klient nie ma dostępu do Internetu, te informacje można też przekazać, wypełniając załączony formularz zmiany właściciela i odsyłając go w kopercie z uiszczoną opłatą pocztową.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.