Dlaczego otrzymałem list o akcjach serwisowych?
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Dlaczego otrzymuję ten list dotyczący akcji serwisowej?

Nieustannie kontrolujemy pojazdy w produkcji oraz w użytkowaniu i wykryliśmy potencjalny problem w Twoim pojeździe, który wymaga nieodpłatnego sprawdzenia i naprawy przez Autoryzowany Serwis Forda. Szczegółowe informacje dotyczące potencjalnego problemu zostały zawarte w przesłanym liście.

Czy ta akcja serwisowa jest związana z bezpieczeństwem?

Przesłany list jednoznacznie określa, czy potencjalny problem wpływa na bezpieczeństwo użytkowania pojazdu. Jeśli w tytule akcji serwisowej (Field Service Action - FSA) znajduje się litera S, na przykład „FSA 22Sxx” S oznacza akcję serwisową związaną z problemem wpływającym na bezpieczeństwo.

Inne rodzaje akcji serwisowych są związane z emisją substancji szkodliwych (oznaczone literą „E” w tytule FSA), zgodnością pojazdu z obowiązującymi normami (oznaczone literą „C” w tytule FSA) lub powiadomieniem właściciela o działaniu na rzecz poprawy satysfakcji klienta (oznaczone literą „B” w tytule FSA).

Zachęcamy do jak najszybszego dokonania rezerwacji w Autoryzowanym Serwisie Forda, aby zdiagnozować i usunąć potencjalny problem. 

Dlaczego wiadomość w aplikacji FordPass dotarła wcześniej niż oficjalny list od Ford Motor Company?

Przesłanie wiadomości FordPass na urządzenie mobilne jest znacznie szybszą metodą komunikacji niż tradycyjna poczta. Późniejszy termin otrzymania fizycznego listu wynika z konieczności poświęcenia czasu na uzyskanie nazwiska oraz adresu klienta , a następnie wydrukowania i wysłania listów. Chcemy przekazać Ci informację najszybciej jak to tylko możliwe, a aplikacja FordPass jest najszybszą dostępną metodą komunikacji. 

Mój pojazd został już naprawiony w Autoryzowanym Serwisie Forda, ponieważ otrzymałem wiadomość w aplikacji FordPass i rezerwacja została dokonana natychmiastowo. Co należy zrobić po otrzymaniu listu?

Jeśli Twój pojazd został naprawiony w związku z problemem wymienionym w otrzymanym liście, a numer akcji serwisowej jest identyczny, nie musisz podejmować żadnych dalszych działań. Dziękujemy za proaktywną postawę. 

Mam więcej pytań. Z kim mogę porozmawiać? 

Jeśli chcesz porozmawiać z pracownikiem Działu Obsługi Klienta, kliknij tutaj.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.