W jaki sposób można kupić dodatkowy pakiet danych po upływie bezpłatnego okresu próbnego hotspotu Wi-Fi?
Aby nadal korzystać z Hotspotu Wi-Fi4 * po wygaśnięciu bezpłatnego okresu próbnego, należy kupić dodatkowe pakiety danych. Wystarczy zalogować się na stronie internetowej naszego partnera, klikając opcję „Hotspot pojazdu” w aplikacji FordPass, lub gdy jesteś w pojeździe, skorzystać z danych mobilnych lub innego połączenia Wi-Fi, aby kupić nowy pakiet danych.
Po zalogowaniu się do portalu operatora, przejdź do opcji „Moja subskrypcja i wykorzystanie”, a następnie wybierz pakiet danych, który chcesz kupić, oraz preferowaną metodę płatności. Pamiętaj, że po nabyciu pakietu danych, jego aktywacja może nie być natychmiastowa.
Jak anulować subskrypcję Hotspotu Wi-Fi?
Kiedy kupujesz dane na potrzeby Hotspot Wi-Fi4*, nabywasz pakiety danych, a nie bieżącą subskrypcję. Pakiety wygasają wraz z wykorzystaniem wszystkich danych lub upływem ich terminu ważności. Jeżeli sprzedasz samochód z aktywnym pakietem, możesz przenieść pozostałe dane z pakietu na nowy pojazd Ford. Nie możesz przenieść danych na pojazd inny niż Ford.
*Hotspot Wi-Fi (do 4G LTE) obejmuje bezpłatną wersję próbną bezprzewodowej transmisji danych przez ograniczony czas, który rozpoczyna się w momencie aktywacji. Następnie pakiety danych można kupić od Vodafone lub partnera Vodafone. Proszę zapoznać się z ich witryną internetową, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ich pakietów danych. Aby skorzystać z wbudowanego hotspotu Wi-Fi, pojazdy Forda muszą być wyposażone w odpowiedni sprzęt i wymagany jest plan transmisji danych. Zasięg danych i usługa nie są dostępne wszędzie i mogą obowiązywać warunki Twojego planu transmisji danych, w tym obowiązujące stawki za wiadomości i dane.