Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Zwiększenie/ograniczenie korzystania z usług FordPass Connect

Jeżeli pojazd jest wyposażony w modem FordPass Connect, klient może korzystać lub ograniczyć korzystanie z usług FordPass Connect (wyłączyć lub ponownie przywrócić opcję włączenia wszystkich oferowanych usług), z wyjątkiem usługi eCall, której wyłączyć nie można.

Więcej informacji można znaleźć w artykule: Funkcja eCall

Należy pamiętać o tym, że po odłączeniu modemu FordPass Connect od sieci komórkowej, niektóre funkcje nie będą już dostępne. Dotyczy to na przykład:

  • Hot Spotu Wi-Fi pozwalającego pasażerom pojazdu na połączenie z Internetem.
  • Konta FordPass, które umożliwia kierowcy sprawdzanie statusu systemów w pojeździe, (np. poziomu paliwa, otrzymywanie alertów o stanie technicznym pojazdu) oraz zdalne otwieranie i ryglowanie zamków, uruchamianie silnika, jeśli te opcje są na wyposażeniu pojazdu.

Anulowanie usługi połączenia i odłączenie pojazdu od sieci komórkowej, oznacza konieczność ponownego uzyskania dostępu do jakichkolwiek usług związanych z łącznością przez aktualnego lub przyszłego właściciela pojazdu. Wiąże się to z koniecznością przesłania wniosku o ponowne połączenie modemu FordPass Connect z siecią komórkową, jeśli ten był wcześniej odłączony.

Aby złożyć wniosek o ograniczenie/wyłączenie lub zwiększenie/ponowne włączenie usług, klient musi wykonać następujące czynności:

Etap 1: Należy sprawdzić, czy pojazd jest wyposażony w modem FordPass Connect:

  1. Przejdź do pojazdu.
  2. Naciśnij opcję „Ustawienia”.
  3. Odszukaj przycisk FordPass Connect (jeśli go nie ma, pojazd nie ma wbudowanego modemu).

Jeżeli w pojeździe jest wbudowany modem FordPass Connect, a klient podjął decyzję o ograniczeniu lub zwiększeniu zakresu usług FordPass Connect (wyłączeniu lub ponownym włączeniu wszystkich usług), może użyć aplikacji FordPass (pobranej na telefon) w celu skontaktowania się z Doradcami FordPass i złożyć wniosek o „Zwiększenie lub ograniczenie zakresu usług FordPass Connect” drogą mailową. Ewentualnie można wysłać wiadomość e-mail z wnioskiem do Centrum Kontaktu z Klientami firmy Ford w swoim kraju.

Etap 2.: Należy przesłać wiadomość e-mail z poniższymi informacjami na temat właściciela pojazdu:

  1. Imię i nazwisko (zarejestrowane w systemie Ford)
  2. Adres e-mail (zarejestrowany w systemie Ford)
  3. Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN)
  4. ESN (numer seryjny modemu)

W jaki sposób odszukać numer ESN (numer seryjny modemu):

  1. Naciśnij opcję „Ustawienia”.
  2. Odszukaj i naciśnij opcję „Ogólne”.
  3. Odszukaj i naciśnij opcję „Na temat”.
  4. Odszukaj i zanotuj numer ESN.

Jeżeli osoba, która skontaktowała się z firmą Ford, nie jest właścicielem pojazdu, ta osoba musi dodatkowo dostarczyć kopię rejestracji w celu uzyskania uprawnienia.

 

 

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.