Nie mogę znaleźć żadnych subskrypcji na moim koncie Ford – co mam zrobić?
Upewnij się, że w aplikacji FordPass** pobranej na swojego smartfona masz aktywne konto Forda. Sprawdź, czy w pojeździe aktywowałeś(-aś) również modem FordPass Connect*.
Jeśli wykonałeś(-aś) już te kroki, być może musisz wybrać odpowiedni pojazd na swoim koncie Forda. Jeśli problem nie ustąpi, możesz skorzystać z aplikacji FordPass i za pośrednictwem sekcji „Pomoc” rozpocząć czat na żywo lub skontaktować się telefonicznie z doradcą FordPass.
1- *Modem FordPass Connect umożliwia korzystanie z usług łączności i jest dostępny w wybranych pojazdach lub pojazdach z nawigacją. FordPass Connect zostanie włączony w momencie dostawy pojazdu. Klient ma możliwość akceptacji/rezygnacji z udostępniania wybranych danych. W niektórych miejscach zasięg i usługi danych nie są dostępne. Mogą być pobierane opłaty za transmisję danych. Obowiązują zasady polityki prywatności FordPass i podłączonego do sieci pojazdu, dostępne na lokalnej stronie internetowej Forda.
2 - **Można pobrać aplikację FordPass, która jest kompatybilna z wybranymi systemami operacyjnymi. Mogą obowiązywać opłaty za przesyłanie danych.