Problem podczas pobierania aplikacji
Do często występujących przyczyn niemożności pobrania aplikacji na urządzenie należą:
- Używane urządzenie (iPhone, iPad lub iPod) nie ma wystarczającej ilości miejsca w pamięci w celu wykonania aktualizacji/pobrania.
- Usuń nieużywaną aplikację i spróbuj ponownie.
- Mogą występować problemy dotyczące sieci/połączenia z Internetem.
- Sprawdź siłę sygnału sieci komórkowej i/lub połączenie Wi-Fi.
- Połączenie Wi-Fi
- Jeśli sieć Wi-Fi jest wyłączona, włącz ją i spróbuj nawiązać połączenie.
- Jeśli sieć Wi-Fi jest włączona, wyłącz ją i spróbuj nawiązać połączenie, używając transferu danych komórkowych.
- Połączenie sieci komórkowej
- Jeśli dane komórkowe są wyłączone, włącz je i spróbuj nawiązać połączenie.
- Jeśli dane komórkowe są włączone, wyłącz je i spróbuj nawiązać połączenie, używając sieci Wi-Fi.
- Połączenie Wi-Fi
- Wyłącz urządzenie na 30–60 sekund.
- Włącz urządzenie.
- Spróbuj pobrać aplikację.
Uwaga: Jeśli nadal nie można pobrać aplikacji, aby uzyskać najlepszą pomoc, zwróć się do producenta urządzenia.