Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jak rozwiązać problem związany z hasłem zapasowym do uruchomienia w funkcji Telefon jako klucz (PAAK)?

Jeśli masz skonfigurowane hasło zapasowe do uruchomienia a Twój telefon nie działa, (np. ma rozładowany akumulator) lub telefon zostanie zgubiony, skradziony albo zniszczony, hasło nie pojawi się po wciśnięciu pedału hamulca i naciśnięciu przycisku uruchamiania. Ekran systemu SYNC® pojazdu pozostanie czarny. 

Wykonaj poniższe czynności w celu rozwiązania problemów związanych z hasłem zapasowym do uruchomienia.

Uwaga: Przed rozpoczęciem rozwiązywania problemów upewnij się, że Twoje Ustawienia połączeń klienta są włączone. 

  1. Nie naciskaj wielokrotnie przycisku uruchamiania. 
  2. Powoli wciskaj pedał hamulca pojazdu, aby aktywować ekran systemu SYNC.
  3. Po aktywacji ekranu wciśnij i przytrzymaj pedał hamulca przez kilka sekund.
  4. Zwolnij pedał hamulca i odczekaj 15 sekund.
  5. Ponownie wciśnij i przytrzymaj pedał hamulca przez kilka sekund, a następnie zwolnij.
  6. W ciągu minuty lub dwóch na ekranie systemu SYNC powinien wyświetlić się ekran hasła zapasowego do uruchomienia.

Jeśli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu, skontaktuj się z Konsultantem, aby uzyskać dalszą pomoc.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.