Jak rozwiązać problem związany z hasłem zapasowym do uruchomienia w funkcji Telefon jako klucz (PAAK)?
Jeśli masz skonfigurowane hasło zapasowe do uruchomienia a Twój telefon nie działa, (np. ma rozładowany akumulator) lub telefon zostanie zgubiony, skradziony albo zniszczony, hasło nie pojawi się po wciśnięciu pedału hamulca i naciśnięciu przycisku uruchamiania. Ekran systemu SYNC® pojazdu pozostanie czarny.
Wykonaj poniższe czynności w celu rozwiązania problemów związanych z hasłem zapasowym do uruchomienia.
Uwaga: Przed rozpoczęciem rozwiązywania problemów upewnij się, że Twoje Ustawienia połączeń klienta są włączone.
- Nie naciskaj wielokrotnie przycisku uruchamiania.
- Powoli wciskaj pedał hamulca pojazdu, aby aktywować ekran systemu SYNC.
- Po aktywacji ekranu wciśnij i przytrzymaj pedał hamulca przez kilka sekund.
- Zwolnij pedał hamulca i odczekaj 15 sekund.
- Ponownie wciśnij i przytrzymaj pedał hamulca przez kilka sekund, a następnie zwolnij.
- W ciągu minuty lub dwóch na ekranie systemu SYNC powinien wyświetlić się ekran hasła zapasowego do uruchomienia.
Jeśli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu, skontaktuj się z Konsultantem, aby uzyskać dalszą pomoc.