Jak się skontaktować z Konsultantem Ford?
Możesz porozmawiać lub zadzwonić do Konsultanta za pomocą aplikacji FordPass®* lub możesz zadzwonić na infolinię pomocy.Konsultanci FordPass są dostępni w następujących terminach:poniedziałek – piątek od 9:00do 21:00 i w sobotę od 10:00do 21:00 (nieczynne w niedzielę).
Kontakt z pomocą w aplikacji FordPass
Wybierz rozwijane menu dotyczące korzystania z aplikacji FordPass, aby wyświetlić wskazówki dotyczące kontaktowania się z Konsultantem.
Aplikacja FordPass 5.X
Aby skontaktować się z pomocą techniczną w aplikacji FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Konto.
- Wybierz Kontakt z pomocą.
- Dotknij opcji Zadzwoń, aby skontaktować się z Konsultantem.
Aplikacja FordPass 4.X
Aby skontaktować się z pomocą techniczną w aplikacji FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Konto.
- Wybierz opcję Pomoc.
- Kliknij jeden z poniższych przycisków:
- Czat
- Zadzwoń
Dzwoniąc na infolinię pomocy:
Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do aplikacji FordPass, zadzwoń pod numer +48 223191195, aby uzyskać pomoc.
Więcej informacji o aplikacji FordPass
Bardziej szczegółowe opisy funkcji i możliwości aplikacji FordPass można znaleźć za pomocą spisu treści na stronie wsparcia technicznego aplikacji FordPass.
Przydatne tematy pomocy dostępne w aplikacji FordPass
Dodatkowe informacje
Jak założyć konto w aplikacji FordPass?
Które urządzenia są kompatybilne z aplikacją FordPass?
*Aplikacja FordPass jest zgodna z wybranymi platformami smartfonów i jest dostępna do pobrania.Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.