Często zadawane pytania dotyczące ostatniej zmiany polityki prywatności
- Dlaczego widzę tę zmianę w aplikacji?
- Dlaczego mam udostępniać swoje dane firmie Ford?
- Czy to oznacza, że planujecie sprzedać moje dane?
- Czym są dane pojazdu?
- Czy dane pojazdu pozwalają firmie Ford mnie śledzić?
Dlaczego widzę tę zmianę w aplikacji?
Przypominamy naszym klientom o ich wyborach dotyczących udostępniania danych i informujemy, że mają pełną kontrolę.
Dlaczego mam udostępniać swoje dane firmie Ford?
Aby nasze produkty były znakomite, wykorzystujemy dane na wiele sposobów do następujących celów:
- Wskazywanie potencjalnych problemów z aplikacją FordPass™ lub pojazdem.
- Poprawienie interakcji aplikacji z pojazdem dzięki umożliwieniu nam zidentyfikowania błędów.
- Ulepszanie istniejących funkcji w oparciu o wzorce użytkowania klientów, a także zapewnienie, że koncentrujemy się na najbardziej przydatnych/popularnych funkcjach dla naszych klientów.
- Oferowanie ekscytujących nowych produktów i funkcji opartych na rzeczywistych scenariuszach użytkowania.
Czy to oznacza, że planujecie sprzedać moje dane?
Zgoda ta nie dotyczy sprzedaży twoich danych, ale pozwala nam wykorzystywać informacje o pojeździe w celu poprawy działania twoich obecnych i przyszłych pojazdów.
Czym są dane pojazdu?
Więcej informacji na temat dokładnych danych pojazdu, które są gromadzone, można znaleźć w Politykach prywatności FordPass i samochodu z dostępem do Internetu: Polityka prywatności samochodu z dostępem do Internetu | Ford UK
Czy dane pojazdu pozwalają firmie Ford mnie śledzić?
Nie, służą do łączenia zdarzeń mających miejsce w pojeździe z lokalizacjami geograficznymi podczas rozwiązywania problemów.
Dodatkowe informacje
Dlaczego podczas dokonywania wyboru otrzymuję komunikat o błędzie?
Jak zarządzać ustawieniami prywatności?