Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Brak możliwości importowania kontaktów przez Bluetooth w pojeździe Ford Explorer z napędem elektrycznym

Aby rozwiązać problem, wypróbuj poniższe kroki rozwiązywania problemów:

  1. Upewnij się, że nazwy kontaktów nie zawierają żadnych znaków specjalnych.
  2. Zresetuj system informacyjno-rozrywkowy, przytrzymując przycisk zasilania przez 10 sekund.
  3. Rozłącz telefon z pojazdem i ponownie sparuj telefon.
  4. Upewnij się, że w ustawieniach Bluetooth Twojego urządzenia zaznaczona jest opcja umożliwiająca dostęp do kontaktów z poziomu pojazdu.
  5. Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne systemu informacyjno-rozrywkowego, a następnie ponownie sparuj urządzenie.

Jeżeli powyższe kroki okażą się nieskuteczne, prosimy o kontakt z lokalnym dealerem firmy Ford.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.