Kupuj z FordemSamochody dostawcze

CarPlay nie działa po aktualizacji systemu iOS

Jeśli po zaktualizowaniu urządzenia masz problemy z połączeniem się z CarPlay, wypróbuj poniższe kroki rozwiązywania problemów:

  1. W ustawieniach CarPlay w telefonie wybierz opcję Zapomnij to urządzenie.
  2. Sprawdź kabel Lightning pod kątem pęknięć, uszkodzeń, pozostałości lub odprysków i wymień go, jeśli takowe występują.
  3. Jeśli to możliwe, spróbuj użyć innego kabla Lightning.
  4. Przywróć ustawienia fabryczne systemu informacyjno-rozrywkowego.

Jeżeli żaden z tych kroków nie pomoże, skontaktuj się z lokalnym dealerem firmy Ford.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.