Dlaczego podczas ładowania pojawiają się kody błędów?
Jeśli podczas ładowania pojazdu pojawiają się kody błędów, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem:
- Upewnij się, że prawidłowo podłączasz wyposażenie ładujące.
- Odłącz wyposażenie do ładowania zarówno od portu ładowania pojazdu, jak i od stacji ładowania, stacji naściennej lub gniazda.
- Jeśli używasz uniwersalnego kabla do ładowania domowego, sprawdź złącze, aby upewnić się, że jest prawidłowo podłączone do skrzynki sterującej uniwersalnej ładowarki domowej.
- Jeśli urządzenie ładujące jest ciepłe lub znajduje się w gorącym otoczeniu, spróbuj ładować pojazd w chłodniejszym miejscu.
-
Jeśli masz możliwość, spróbuj użyć innego gniazdka lub złącza.
Uwaga: Listę błędów znajdziesz w instrukcji obsługi pojazdu.
Jeśli problem powraca, pojazd powinien zostać sprawdzony przez Autoryzowanego Dealera.