Ford Explorer z napędem elektrycznym nie łączy się z Android Auto - rozwiązywanie problemów
W zależności od typu połączenia wypróbuj poniższe kroki rozwiązywania problemów:
Połączenie przewodowe
- Należy używać certyfikowanego kabla do ładowania, najlepiej takiego, który został dołączony do telefonu lub certyfikowanego zamiennika.
- Poczekaj z podłączeniem telefonu do momentu uruchomienia pojazdu. Mogą wystąpić problemy z łącznością, jeśli telefon zostanie podłączony przed uruchomieniem pojazdu.
- Pamiętaj, aby używać przedniego portu USB. Android Auto nie będzie działać z tylnego portu.
- Przed rozpoczęciem procesu łączenia sprawdź, czy usługa Android Auto jest aktywna na Twoim telefonie.
- Sprawdź, czy w ustawieniach telefonu włączona jest funkcja tetheringu przez USB i Bluetooth.
- Upewnij się, że aplikacja Android Auto jest aktualna.
Jeśli wszystkie powyższe kroki zostały wykonane, spróbuj ponownie uruchomić telefon i nawiązać połączenie.
Połączenie bezprzewodowe
- Upewnij się, że w Twoim urządzeniu włączona jest funkcja Wi-Fi.
- Usuń swój pojazd z ustawień Android Auto w swoim urządzeniu.
- Przed rozpoczęciem procesu łączenia sprawdź, czy usługa Android Auto jest aktywna na Twoim telefonie.
- Sprawdź, czy w ustawieniach telefonu włączona jest funkcja tetheringu przez USB i Bluetooth.
- Upewnij się, że aplikacja Android Auto jest aktualna.
Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe kroki, spróbuj ponownie uruchomić telefon.
Uwaga: Wymagany jest system operacyjny Lollipop 5.0 lub nowszy.
Jeśli nadal występują te same problemy, skontaktuj się z lokalnym dealerem firmy Ford.