Jak rozwiązywać problemy z połączeniem CarPlay w pojeździe Ford Explorer z napędem elektrycznym?
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z połączeniem Apple CarPlay, wykonaj poniższe czynności, aby je rozwiązać:
Połączenie przewodowe
- Jeśli chcesz korzystać z połączenia przewodowego, upewnij się, że używasz certyfikowanego kabla Apple Lightning®.
- Odłączając urządzenie od kabla USB, pamiętaj o wybraniu ikony Rozłącz.
- Usuń wszystkie profile pojazdów z ustawień aplikacji CarPlay na swoim urządzeniu. Tę opcję znajdziesz w menu Ustawienia ogólne.
- Upewnij się, że Twoje urządzenie ma najnowszą wersję oprogramowania iOS.
- Uruchom ponownie urządzenie.
- Przywróć ustawienia fabryczne systemu informacyjno-rozrywkowego.
Połączenie bezprzewodowe
- Sprawdź, czy Twój telefon i pojazd obsługują łączność bezprzewodową za pośrednictwem CarPlay.
- Upewnij się, że Twoje urządzenie ma najnowszą wersję oprogramowania iOS.
- Upewnij się, że Bluetooth i Wi-Fi są włączone w Twoim urządzeniu.
- Zresetuj ustawienia sieciowe w swoim urządzeniu. Spowoduje to przywrócenie domyślnych ustawień fabrycznych wyłącznie dla ustawień sieciowych.
- Uruchom ponownie urządzenie.
- Usuń wszystkie profile pojazdów z ustawień aplikacji CarPlay na swoim urządzeniu. Tę opcję znajdziesz w menu Ustawienia ogólne.
- Spróbuj nawiązać połączenie przez USB. Po udanym połączeniu rozłącz się i spróbuj ponownie nawiązać połączenie bezprzewodowe.
- Włącz i wyłącz pojazd.
- Przywróć ustawienia fabryczne systemu informacyjno-rozrywkowego.