Podczas łączenia się z CarPlay pojawia się komunikat o błędzie "Telefon nie może być już używany jako źródło multimediów"
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Podczas łączenia się z CarPlay pojawia się komunikat o błędzie "Telefon nie może być już używany jako źródło multimediów"

Ten komunikat może się pojawić, jeśli spróbujesz połączyć się z CarPlay zaraz po uruchomieniu pojazdu. Jeśli odczekasz około minuty po uruchomieniu pojazdu, system informacyjno-rozrywkowy będzie miał czas na uruchomienie się, co pomoże w nawiązaniu połączenia.

Jeśli nadal występują problemy z połączeniem, skontaktuj się z lokalnym dealerem firmy Ford.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.