Dlaczego mój telefon nie łączy się z systemem SYNC?
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Dlaczego mój telefon nie łączy się z systemem SYNC*?

Jeśli masz problemy z połączeniem (parowaniem) urządzenia komórkowego z systemem SYNC przez Bluetooth**, na przykład nie zawsze łączy się ono po uruchomieniu pojazdu lub losowo się rozłącza, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów.

Rozwiązywanie problemów z urządzeniami Apple

Jeśli jesteś użytkownikiem urządzenia Apple iOS††, przed rozpoczęciem rozwiązywania problemów związanych z generacją systemu SYNC wykonaj instrukcje dotyczące firmy Apple z poniższego menu rozwijanego.

Ponowne łączenie urządzenia Apple iOS z systemem SYNC (dla wszystkich generacji SYNC)

Jeśli Twoje urządzenie korzysta z systemu Apple iOS, wykonaj poniższe kroki, aby połączyć się z systemem SYNC.

  1. Wyłącz i włącz ponownie Bluetooth w swoim urządzeniu.
  2. Uruchom ponownie urządzenie.
  3. Rozparuj system SYNC pojazdu z poziomu swojego urządzenia.
  4. Rozparuj urządzenie i wszystkie inne urządzenia z poziomu ekranu SYNC.
  5. Uruchom ponownie pojazd i urządzenie.
  6. Sparuj i połącz swoje urządzenie przez Bluetooth.
  7. Zaktualizuj swoje urządzenie.
  8. Sprawdź dostępność aktualizacji SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.

Uwaga: SYNC nie obsługuje zegarka Apple Watch.

Jeśli problemy nadal występują, przejdź do sekcji Rozwiązywanie problemów z połączeniem telefonicznym.

Rozwiązywanie problemów z połączeniem telefonicznym

Wybierz generację systemu SYNC z poniższych opcji rozwijanych, aby zapoznać się z możliwymi rozwiązaniami problemów z połączeniem Bluetooth.

Uwaga: Jeśli potrzebujesz pomocy w ustaleniu generacji systemu SYNC, wybierz pierwszą opcję rozwijaną.

Identyfikacja generacji systemu SYNC

Dwa zasoby, które pomogą Ci zidentyfikować generację SYNC Twojego pojazdu, to:

  • Strona aktualizacji systemu SYNC i systemu nawigacji. Albo:

    • Wpisz numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) i wybierz Sprawdź dostępność aktualizacji.
    • Zaloguj się, używając danych uwierzytelniających Ford, wybierz pojazd ze swojego garażu i wybierz Sprawdź dostępność aktualizacji.

      Uwaga: Generacja systemu SYNC pojawi się po prawej stronie ekranu.

     

SYNC 4A i SYNC 4

Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

  1. Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
  2. Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
  3. Wykonaj reset modułu.
  4. Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
  5. Usuń swoje urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:

    Kroki ręczne Komendy głosowe
    1. Kliknij ikonę Ustawienia lub Strona główna (zależnie od wersji oprogramowania) na ekranie SYNC pojazdu.
    2. Wybierz Lista telefonów.
    3. Wybierz swój telefon.
    4. Kliknij ikonę Usuń (kosz na śmieci).
    5. Wybierz Tak.
    1. Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
    2. Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
    3. Kliknij Usuń.

     

  6. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:

    Urządzenie Instrukcje
    Apple
    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
    4. Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.

    Android

    Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.

    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.

      Uwaga: Lokalizacja ikony różni się w zależności od urządzenia.

    4. Wybierz Rozparuj lub Usuń.
    Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

     

  7. Sparuj telefon z systemem SYNC.
  8. Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
  9. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
  10. Wykonaj odwrotne parowanie telefonu, jeśli system SYNC na to pozwala.
  11. Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:

    Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania
    iPhone 8 lub nowszy
    1. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
    2. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
    3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk Strzałka w bok, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i uruchom telefon.
    Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii

    Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

    Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.

     

  12. Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.

Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.

SYNC 4

Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

  1. Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
  2. Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
  3. Wykonaj reset modułu.
  4. Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
  5. Usuń swoje urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:

    Kroki ręczne Komendy głosowe
    1. Wybierz opcję Ustawienia.
    2. Kliknij Lista telefonów.
    3. Wybierz swój telefon.
    4. Kliknij ikonę Usuń (kosz na śmieci).
    5. Wybierz Tak.
    1. Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
    2. Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
    3. Kliknij Usuń.

     

  6. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:

    Urządzenie Instrukcje
    Apple
    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
    4. Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.

    Android

    Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.

    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.

      Uwaga: Lokalizacja ikony różni się w zależności od urządzenia.

    4. Wybierz Rozparuj lub Usuń.
    Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

     

  7. Sparuj telefon z systemem SYNC.
  8. Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
  9. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
  10. Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
  11. Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:

    Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania
    iPhone 8 lub nowszy
    1. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
    2. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
    3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
    iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i uruchom telefon.
    Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii

    Zapoznaj się z instrukcją obsługi urządzenia, aby uzyskać więcej informacji.

    Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.

     

  12. Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.

Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.

SYNC 3

Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

  1. Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
  2. Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
  3. Wykonaj reset modułu.
  4. Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
  5. Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:

    Kroki ręczne Komendy głosowe
    1. Wybierz opcję Ustawienia.
    2. Kliknij Bluetooth.
    3. Wybierz Wyświetl urządzenia.
    4. Wybierz telefon.
    5. Naciśnij Usuń.
    1. Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
    2. Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
    3. Naciśnij Usuń.

     

  6. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:

    Urządzenie Instrukcje
    Apple
    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
    4. Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.

    Android

    Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.

    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.

      Uwaga: Lokalizacja ikony różni się w zależności od urządzenia.

    4. Wybierz Rozparuj lub Usuń.
    Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

     

  7. Sparuj telefon z systemem SYNC.
  8. Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
  9. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
  10. Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
  11. Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:

    Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania
    iPhone 8 lub nowszy
    1. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
    2. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
    3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
    iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon.
    Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii

    Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

    Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.

     

  12. Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.

Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.

SYNC 2

Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

  1. Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
  2. Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
  3. Wykonaj reset modułu.
  4. Wykonaj twardy reset.
  5. Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
  6. Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:

    Kroki ręczne Komendy głosowe
    1. Kliknij ikonę Koła zębate.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Kliknij Telefon.
    4. Naciśnij Bluetooth.
    5. Wybierz telefon.
    6. Wybierz Usuń.
    1. Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
    2. Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
    3. Naciśnij Usuń.

     

  7. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:

    Urządzenie Instrukcje
    Apple
    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
    4. Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.

    Android

    Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.

    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij małą ikonę obok „SYNC”.

      Uwaga: Ikona będzie się różnić w zależności od urządzenia.

    4. Wybierz Rozparuj lub Usuń.
    Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

     

  8. Sparuj telefon z systemem SYNC.
  9. Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
  10. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
  11. Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
  12. Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:

    Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania
    iPhone 8 lub nowszy
    1. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
    2. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
    3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
    iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon.
    Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii

    Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

    Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.

     

  13. Sprawdź dostępność aktualizacji SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.

Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.

SYNC Generation (Gen) 1.1

Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

  1. Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
  2. Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
  3. Wykonaj reset modułu.
  4. Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
  5. Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:

    Kroki ręczne Komendy głosowe
    1. Kliknij Telefon.
    2. Wybierz Urządzenia BT.
    3. Wybierz telefon.
    4. Naciśnij Usuń.
    1. Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
    2. Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
    3. Naciśnij Usuń.

     

  6. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:

    Urządzenie Instrukcje
    Apple
    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
    4. Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.

    Android

    Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.

    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij małą ikonę obok „SYNC”.

      Uwaga: Ikona będzie się różnić w zależności od urządzenia.

    4. Wybierz Rozparuj lub Usuń.
    Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

     

  7. Sparuj telefon z systemem SYNC.
  8. Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
  9. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
  10. Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
  11. Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:

    Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania
    iPhone 8 lub nowszy
    1. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
    2. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
    3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
    iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon.
    Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii

    Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

    Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.

     

  12. Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.

Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.

SYNC pierwszej generacji

Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

  1. Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
  2. Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
  3. Wykonaj reset modułu.
  4. Wykonaj twardy reset.
  5. Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
  6. Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:

    Kroki ręczne Komendy głosowe
    1. Kliknij Telefon.
    2. Wybierz Powrót.
    3. Naciśnij Bluetooth.
    4. Wybierz Usuń.
    5. Zaznacz Wszystkie telefony lub konkretny telefon, który chcesz usunąć.
    1. Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
    2. Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
    3. Naciśnij Usuń.

     

  7. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:

    Urządzenie Instrukcje
    Apple
    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
    4. Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.

    Android

    Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.

    1. Dotknij opcji Ustawienia.
    2. Wybierz Bluetooth.
    3. Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.

      Uwaga: Ikona będzie się różnić w zależności od urządzenia.

    4. Wybierz Rozparuj lub Usuń.
    Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

     

  8. Sparuj telefon z systemem SYNC.
  9. Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
  10. Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
  11. Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
  12. Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:

    Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania
    iPhone 8 lub nowszy
    1. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
    2. Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
    3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
    iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple.
    Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon.
    Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii

    Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.

    Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.

     

  13. Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.

Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.

Dodatkowe informacje

Jak sparować telefon z systemem SYNC?


*Nie dopuść do tego, by coś rozpraszało Cię w czasie jazdy. Korzystaj z systemów sterowanych głosem, gdy tylko jest to możliwe; nie używaj ręcznych urządzeń podczas jazdy. Niektóre funkcje mogą być zablokowane, gdy pojazd jest na biegu. Nie wszystkie funkcje są kompatybilne ze wszystkimi telefonami.

**Znak słowny Bluetooth jest znakiem towarowym firmy Bluetooth SIG, Inc.

Android Auto jest znakiem towarowym firmy Google LLC.

††iApple CarPlay, iOS, and iPhone są znakami towarowymi firmy Apple Inc., zarejestrowanymi w USA i innych krajach.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.