Dlaczego mój telefon nie łączy się z systemem SYNC*?
Jeśli masz problemy z połączeniem (parowaniem) urządzenia komórkowego z systemem SYNC przez Bluetooth**, na przykład nie zawsze łączy się ono po uruchomieniu pojazdu lub losowo się rozłącza, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów.
Rozwiązywanie problemów z urządzeniami Apple
Jeśli jesteś użytkownikiem urządzenia Apple iOS††, przed rozpoczęciem rozwiązywania problemów związanych z generacją systemu SYNC wykonaj instrukcje dotyczące firmy Apple z poniższego menu rozwijanego.
Ponowne łączenie urządzenia Apple iOS z systemem SYNC (dla wszystkich generacji SYNC)
Jeśli Twoje urządzenie korzysta z systemu Apple iOS, wykonaj poniższe kroki, aby połączyć się z systemem SYNC.
- Wyłącz i włącz ponownie Bluetooth w swoim urządzeniu.
- Uruchom ponownie urządzenie.
- Rozparuj system SYNC pojazdu z poziomu swojego urządzenia.
- Rozparuj urządzenie i wszystkie inne urządzenia z poziomu ekranu SYNC.
- Uruchom ponownie pojazd i urządzenie.
- Sparuj i połącz swoje urządzenie przez Bluetooth.
- Zaktualizuj swoje urządzenie.
- Sprawdź dostępność aktualizacji SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.
Uwaga: SYNC nie obsługuje zegarka Apple Watch.
Jeśli problemy nadal występują, przejdź do sekcji Rozwiązywanie problemów z połączeniem telefonicznym.
Rozwiązywanie problemów z połączeniem telefonicznym
Wybierz generację systemu SYNC z poniższych opcji rozwijanych, aby zapoznać się z możliwymi rozwiązaniami problemów z połączeniem Bluetooth.
Uwaga: Jeśli potrzebujesz pomocy w ustaleniu generacji systemu SYNC, wybierz pierwszą opcję rozwijaną.
Identyfikacja generacji systemu SYNC
Dwa zasoby, które pomogą Ci zidentyfikować generację SYNC Twojego pojazdu, to:
-
Strona aktualizacji systemu SYNC i systemu nawigacji. Albo:
- Wpisz numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) i wybierz Sprawdź dostępność aktualizacji.
-
Zaloguj się, używając danych uwierzytelniających Ford, wybierz pojazd ze swojego garażu i wybierz Sprawdź dostępność aktualizacji.
Uwaga: Generacja systemu SYNC pojawi się po prawej stronie ekranu.
SYNC 4A i SYNC 4
Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
- Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
- Wykonaj reset modułu.
- Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
-
Usuń swoje urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:
Kroki ręczne Komendy głosowe - Kliknij ikonę Ustawienia lub Strona główna (zależnie od wersji oprogramowania) na ekranie SYNC pojazdu.
- Wybierz Lista telefonów.
- Wybierz swój telefon.
- Kliknij ikonę Usuń (kosz na śmieci).
- Wybierz Tak.
- Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
- Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
- Kliknij Usuń.
-
Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Urządzenie Instrukcje Apple - Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
- Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
- Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.
Android
Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.
- Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
-
Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.
Uwaga: Lokalizacja ikony różni się w zależności od urządzenia.
- Wybierz Rozparuj lub Usuń.
Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji. - Sparuj telefon z systemem SYNC.
- Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
- Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
- Wykonaj odwrotne parowanie telefonu, jeśli system SYNC na to pozwala.
-
Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:
Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania iPhone 8 lub nowszy - Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
- Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk Strzałka w bok, aż zobaczysz logo firmy Apple.
iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok i Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna i Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i uruchom telefon. Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie i Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.
- Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.
Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.
SYNC 4
Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
- Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
- Wykonaj reset modułu.
- Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
-
Usuń swoje urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:
Kroki ręczne Komendy głosowe - Wybierz opcję Ustawienia.
- Kliknij Lista telefonów.
- Wybierz swój telefon.
- Kliknij ikonę Usuń (kosz na śmieci).
- Wybierz Tak.
- Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
- Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
- Kliknij Usuń.
-
Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Urządzenie Instrukcje Apple - Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
- Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
- Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.
Android
Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.
- Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
-
Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.
Uwaga: Lokalizacja ikony różni się w zależności od urządzenia.
- Wybierz Rozparuj lub Usuń.
Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji. - Sparuj telefon z systemem SYNC.
- Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
- Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
- Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
-
Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:
Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania iPhone 8 lub nowszy - Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
- Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok i Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna i Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i uruchom telefon. Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii Zapoznaj się z instrukcją obsługi urządzenia, aby uzyskać więcej informacji.
Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie i Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.
- Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.
Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.
SYNC 3
Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
- Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
- Wykonaj reset modułu.
- Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
-
Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:
Kroki ręczne Komendy głosowe - Wybierz opcję Ustawienia.
- Kliknij Bluetooth.
- Wybierz Wyświetl urządzenia.
- Wybierz telefon.
- Naciśnij Usuń.
- Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
- Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
- Naciśnij Usuń.
-
Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Urządzenie Instrukcje Apple - Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
- Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
- Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.
Android
Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.
- Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
-
Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.
Uwaga: Lokalizacja ikony różni się w zależności od urządzenia.
- Wybierz Rozparuj lub Usuń.
Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji. - Sparuj telefon z systemem SYNC.
- Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
- Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
- Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
-
Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:
Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania iPhone 8 lub nowszy - Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
- Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok i Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna i Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon. Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie i Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.
- Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.
Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.
SYNC 2
Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
- Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
- Wykonaj reset modułu.
- Wykonaj twardy reset.
- Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
-
Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:
Kroki ręczne Komendy głosowe - Kliknij ikonę Koła zębate.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Kliknij Telefon.
- Naciśnij Bluetooth.
- Wybierz telefon.
- Wybierz Usuń.
- Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
- Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
- Naciśnij Usuń.
-
Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Urządzenie Instrukcje Apple - Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
- Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
- Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.
Android
Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.
- Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
-
Naciśnij małą ikonę obok „SYNC”.
Uwaga: Ikona będzie się różnić w zależności od urządzenia.
- Wybierz Rozparuj lub Usuń.
Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji. - Sparuj telefon z systemem SYNC.
- Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
- Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
- Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
-
Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:
Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania iPhone 8 lub nowszy - Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
- Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok i Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna i Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon. Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie i Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.
- Sprawdź dostępność aktualizacji SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.
Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.
SYNC Generation (Gen) 1.1
Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
- Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
- Wykonaj reset modułu.
- Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
-
Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:
Kroki ręczne Komendy głosowe - Kliknij Telefon.
- Wybierz Urządzenia BT.
- Wybierz telefon.
- Naciśnij Usuń.
- Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
- Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
- Naciśnij Usuń.
-
Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Urządzenie Instrukcje Apple - Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
- Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
- Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.
Android
Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.
- Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
-
Naciśnij małą ikonę obok „SYNC”.
Uwaga: Ikona będzie się różnić w zależności od urządzenia.
- Wybierz Rozparuj lub Usuń.
Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji. - Sparuj telefon z systemem SYNC.
- Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
- Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
- Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
-
Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:
Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania iPhone 8 lub nowszy - Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
- Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok i Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna i Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon. Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie i Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.
- Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.
Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.
SYNC pierwszej generacji
Wykonaj w podanej kolejności poniższe kroki rozwiązywania problemów. Po każdym kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Wyłącz i włącz Bluetooth w swoim urządzeniu.
- Połącz urządzenie przez Bluetooth za pomocą menu systemu SYNC pojazdu. Jeśli połączenie zostaje nawiązane, wyłącz i ponownie włącz zapłon. Jeśli telefon automatycznie połączy się ponownie, problem został rozwiązany.
- Wykonaj reset modułu.
- Wykonaj twardy reset.
- Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu.
-
Usuń urządzenie z menu SYNC pojazdu, wykonując ręczne czynności lub polecenia głosowe. Aby zapoznać się z krokami, zobacz poniższą tabelę:
Kroki ręczne Komendy głosowe - Kliknij Telefon.
- Wybierz Powrót.
- Naciśnij Bluetooth.
- Wybierz Usuń.
- Zaznacz Wszystkie telefony lub konkretny telefon, który chcesz usunąć.
- Naciśnij przycisk Sterowanie głosem. SYNC poprosi o polecenie.
- Powiedz: „Usuń <Nazwa telefonu>”. Na ekranie pojawi się monit o potwierdzenie usunięcia.
- Naciśnij Usuń.
-
Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Urządzenie Instrukcje Apple - Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
- Naciśnij ikonę „i” obok „SYNC”.
- Wybierz Zapomnij o tym urządzeniu.
Android
Uwaga: Kroki w systemie Android mogą się różnić.
- Dotknij opcji Ustawienia.
- Wybierz Bluetooth.
-
Wybierz małą ikonę obok „SYNC”.
Uwaga: Ikona będzie się różnić w zależności od urządzenia.
- Wybierz Rozparuj lub Usuń.
Wszystkie inne urządzenia Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji. - Sparuj telefon z systemem SYNC.
- Usuń swoje urządzenie z poziomu menu SYNC.
- Usuń SYNC z menu Bluetooth urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
- Wykonaj odwrotne parowanie, jeśli pozwala na to system SYNC.
-
Wykonaj miękki reset urządzenia. Aby zapoznać się z procedurą miękkiego resetu, zobacz poniższą tabelę:
Urządzenie Instrukcje miękkiego resetowania iPhone 8 lub nowszy - Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zwiększanie głośności.
- Naciśnij i szybko zwolnij przycisk Zmniejszanie głośności.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk W bok, aż zobaczysz logo Apple.
iPhone 7 lub iPhone 7 Plus Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strzałka w bok i Zmniejszenie głośności co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. iPhone 6S i starsze, iPad, iPod Touch Naciśnij i przytrzymaj przyciski Strona główna i Strzałka w górę (lub Strzałka w bok) co najmniej przez 10 sekund, aż zobaczysz logo firmy Apple. Urządzenia inne niż iPhone z wymienną baterią Wyjmij baterię na 20 sekund, następnie ją włóż i ponownie uruchom telefon. Urządzenia inne niż iPhone bez wymiennej baterii Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać więcej informacji.
Uwaga: W większości urządzeń z systemem Android naciśnięcie i przytrzymanie przycisków Zasilanie i Zmniejszenie głośności powoduje miękki reset.
- Sprawdź dostępne aktualizacje SYNC i w razie potrzeby zaktualizuj system.
Jeśli problemy występują pomimo wykonania powyższej procedury, skontaktuj się z Dealerem Ford.
Dodatkowe informacje
Jak sparować telefon z systemem SYNC?
*Nie dopuść do tego, by coś rozpraszało Cię w czasie jazdy. Korzystaj z systemów sterowanych głosem, gdy tylko jest to możliwe; nie używaj ręcznych urządzeń podczas jazdy. Niektóre funkcje mogą być zablokowane, gdy pojazd jest na biegu. Nie wszystkie funkcje są kompatybilne ze wszystkimi telefonami.
**Znak słowny Bluetooth jest znakiem towarowym firmy Bluetooth SIG, Inc.
†Android Auto jest znakiem towarowym firmy Google LLC.
††iApple CarPlay, iOS, and iPhone są znakami towarowymi firmy Apple Inc., zarejestrowanymi w USA i innych krajach.