Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jak rozwiązywać problemy związane z podłączeniem do punktu dostępu Wi-Fi pojazdu

Objaw Możliwa przyczyna i rozwiązanie
Nie mogę się połączyć z siecią Wi-Fi.  
  • Błąd hasła. Wprowadź prawidłowe hasło sieciowe.
  • Słaby sygnał sieciowy. Przybliż pojazd do punktu dostępu Wi-Fi lub przestaw w takie miejsce, w którym nie występują zakłócenia sygnału sieci.
  • Istnieje kilka punktów dostępu w zasięgu z tym samym SSID. Użyj unikalnej nazwy SSID. Nie używaj nazwy domyślnej, chyba że zawiera unikalny identyfikator, np. część adresu MAC.
Połączenie Wi-Fi rozłącza się po pomyślnym połączeniu.  
  • Słaby sygnał sieciowy. Przybliż pojazd do punktu dostępu Wi-Fi lub przestaw w takie miejsce, w którym nie występują zakłócenia sygnału sieci.
Znajduję się blisko punktu dostępu Wi-Fi, ale siła sygnału sieci jest słaba.  
  • Zakłócony sygnał sieciowy. Jeżeli pojazd jest wyposażony w ogrzewaną przednią szybę, ustaw pojazd w taki sposób, aby szyba przednia nie była zwrócona w stronę punktu dostępu Wi-Fi. Jeżeli pojazd ma metalizowane przyciemnienie szyb, z wyjątkiem szyby przedniej, ustaw pojazd w taki sposób, aby szyba przednia nie była zwrócona w stronę punktu dostępu Wi-Fi lub otwórz szyby, które są zwrócone w kierunku punktu dostępu Wi-Fi. Jeżeli pojazd ma metalizowane przyciemnienie szyb oraz szyby przedniej, otwórz szyby, które są zwrócone w kierunku punktu dostępu Wi-Fi. Jeżeli pojazd znajduje się w zamkniętym garażu, otwórz drzwi garażu.
Na liście dostępnych sieci nie widzę sieci, która powinna tam być.  
  • Ukryta sieć. Zmień ustawienie sieci na widoczną i ponów próbę.
Pobieranie oprogramowania trwa zbyt długo.  
  • Słaby sygnał sieci. Przybliż pojazd do punktu dostępu Wi-Fi lub przestaw w takie miejsce, w którym nie występują zakłócenia sygnału sieci.
  • Punkt dostępu Wi-Fi jest przeciążony lub połączenie internetowe działa wolno. Skorzystaj z bardziej niezawodnego punktu dostępu Wi-Fi.
Oprogramowanie nie aktualizuje się, choć wydaje się, że system łączy się z siecią Wi-Fi i siła sygnału jest doskonała.  
  • Brak dostępnej aktualizacji oprogramowania pojazdu.
  • Sieć Wi-Fi wymaga subskrypcji lub akceptacji warunków i zasad. Przetestuj połączenie za pomocą innego urządzenia. Jeżeli sieć Wi-Fi wymaga subskrypcji lub akceptacji warunków i zasad, skontaktuj się z dostawcą usług sieciowych.

Resetowanie systemu

  1. Jednocześnie wciśnij i przytrzymaj przycisk wyszukiwania i przycisk zasilania systemu audio do chwili, aż ekran zmieni kolor na czarny.
  2. Poczekaj trzy minuty, aż system ukończy procedurę resetowania.
  3. Naciśnij przycisk zasilania systemu audio, aby włączyć system.

Uwaga: Nie należy resetować systemu w celu przywrócenia funkcji, które przestały działać. Reset systemu służy do przywrócenia działania funkcji i nie kasuje żadnych danych zapisanych przez użytkownika.

W celu uzyskania dodatkowych informacji oraz wsparcia zalecamy skontaktowanie się z Autoryzowanym Dealerem lub skorzystanie z Instrukcji obsługi pojazdu.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.