Jak rozwiązywać problemy związane z podłączeniem do punktu dostępu Wi-Fi pojazdu
Objaw | Możliwa przyczyna i rozwiązanie |
---|---|
Nie mogę się połączyć z siecią Wi-Fi. |
|
Połączenie Wi-Fi rozłącza się po pomyślnym połączeniu. |
|
Znajduję się blisko punktu dostępu Wi-Fi, ale siła sygnału sieci jest słaba. |
|
Na liście dostępnych sieci nie widzę sieci, która powinna tam być. |
|
Pobieranie oprogramowania trwa zbyt długo. |
|
Oprogramowanie nie aktualizuje się, choć wydaje się, że system łączy się z siecią Wi-Fi i siła sygnału jest doskonała. |
|
Resetowanie systemu
- Jednocześnie wciśnij i przytrzymaj przycisk wyszukiwania i przycisk zasilania systemu audio do chwili, aż ekran zmieni kolor na czarny.
- Poczekaj trzy minuty, aż system ukończy procedurę resetowania.
- Naciśnij przycisk zasilania systemu audio, aby włączyć system.
Uwaga: Nie należy resetować systemu w celu przywrócenia funkcji, które przestały działać. Reset systemu służy do przywrócenia działania funkcji i nie kasuje żadnych danych zapisanych przez użytkownika.
W celu uzyskania dodatkowych informacji oraz wsparcia zalecamy skontaktowanie się z Autoryzowanym Dealerem lub skorzystanie z Instrukcji obsługi pojazdu.