Co mam zrobić, jeśli Android Auto nie wyświetla się po aktualizacji SYNC 3?
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Co mam zrobić, jeśli Android Auto™* nie wyświetla się po aktualizacji SYNC®** 3?

Jeśli po aktualizacji SYNC 3 wystąpią problemy z Android Auto, konieczne będzie wykonanie twardego resetu/resetu do ustawień fabrycznych i wykonanie cyklu wyłączenia i ponownego włączenia zapłonu.

Aby przywrócić Android Auto na ekranie SYNC:

  1. Wykonaj twardy reset. Pamiętaj, aby wykonać pełny cykl twardego resetu.

    Uwaga: główny reset SYNC przywraca domyślne ustawienia fabryczne systemu. Konieczne będzie ponownie sparowanie telefonu i przywrócenie wszystkich wcześniej wybranych ustawień.

    1. Kliknij ikonę Ustawienia na wyświetlaczu systemu SYNC pojazdu.
    2. Kliknij Ogólne.
    3. Naciśnij pasek przewijania lub przesuń palcem w pionie, aż zobaczysz Reset główny.
    4. Kliknij Twardy reset. Pojawi się komunikat potwierdzający, że wszystkie ustawienia systemowe zostaną usunięte i przywrócone do ustawień fabrycznych.
    5. Naciśnij Kontynuuj. Pojawi się komunikat „Resetowanie do ustawień fabrycznych”, system się wyłączy, a ekran zgaśnie. Zresetowanie systemu i wznowienie normalnej pracy może zająć kilka minut.
  2. Upewnij się, że po zresetowaniu pojawiła się animacja powitalna.
  3. Wykonaj cykl wyłączania i włączania zapłonu
    1. Wyłącz pojazd.
    2. Otwórz drzwi kierowcy i zablokuj drzwi.
    3. Zamknij drzwi kierowcy.
    4. Poczekaj dwie minuty i upewnij się, że wyświetlacz radia całkowicie się wyłączy.
    5. Uruchom ponownie pojazd.
  4. Upewnij się, że pojawiła się animacja powitalna.
  5. Poczekaj, aż wyświetli się ekran główny.
  6. Podłącz pamięć USB i rozpocznij aktualizację ponownie. Aby pobrać aktualizację SYNC, odwiedź Ford Support - G i wprowadź numer VIN pojazdu.

Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z Autoryzowanym Dealerem Ford w celu uzyskania pomocy.

Dodatkowe informacje

Jak rozpakować pliki aktualizacji SYNC na pamięć przenośną?
Jak sformatować pamięć przenośną, aby zaktualizować system SYNC?


*Android Auto jest znakiem towarowym firmy Google LLC.

**Nie dopuść do tego, by coś rozpraszało Cię w czasie jazdy. Korzystaj z systemów sterowanych głosem, gdy tylko jest to możliwe; nie używaj ręcznych urządzeń podczas jazdy. Niektóre funkcje mogą być zablokowane, gdy pojazd jest na biegu. Nie wszystkie funkcje są kompatybilne ze wszystkimi telefonami.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.