Co mam zrobić, jeśli Android Auto™* nie działa z systemem SYNC®** 4A?
Jeśli masz problemy z Androidem Auto, wykonaj poniższe ogólne wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów:
- Upewnij się, że na telefonie jest zainstalowany Android Auto.
- Sprawdź, czy Twój telefon z Androidem ma wersję Lollipop 5.0 lub nowszą.
- Sprawdź, czy ustawienia telefonu są prawidłowe, korzystając z witryny wsparcia Google™ Android Auto.
- Upewnij się, że Twoje urządzenie z systemem Android™ jest połączone z systemem SYNC** przez Bluetooth®*** i że Android Auto jest zainstalowany na Twoim telefonie.
- Uruchom ponownie telefon.
- Spróbuj zresetować moduł SYNC.
- Jeśli rozwiązywanie problemów z połączeniem Bluetooth nie powiedzie się, spróbuj połączyć się z systemem SYNC za pomocą wysokiej jakości kabla USB.
*Dostępna funkcja. Nie dopuść do tego, by coś rozpraszało Cię w czasie jazdy. Korzystaj z systemów sterowanych głosem, gdy tylko jest to możliwe; nie używaj ręcznych urządzeń podczas jazdy. Android Auto jest dostępny w modelach z roku 2017 z systemem SYNC 3; właściciele modeli z roku 2016 wyposażonych w system SYNC 3 są zobowiązani do przeprowadzenia aktualizacji oprogramowania (dostępna pod koniec 2016 r.). Wymaga telefonu z kompatybilną wersją Android Auto i aktywną usługą transmisji danych. SYNC nie kontroluje Android Auto podczas jego używania. Google i inne strony trzecie ponoszą odpowiedzialność za działanie swoich usług. Mogą obowiązywać opłaty za przesyłanie wiadomości i danych.
Android Auto, Google, Google Play i inne znaki są znakami towarowymi firmy Google Inc.
**Nie dopuść do tego, by coś rozpraszało Cię w czasie jazdy. Korzystaj z systemów sterowanych głosem, gdy tylko jest to możliwe; nie używaj ręcznych urządzeń podczas jazdy. Niektóre funkcje mogą być zablokowane, gdy pojazd jest na biegu. Nie wszystkie funkcje są kompatybilne ze wszystkimi telefonami.
***Bluetooth jest znakiem towarowym firmy Bluetooth SIG, Inc.