Czy informacje, które podam dla mojego zamówienia w przedsprzedaży Mustanga Mach-E, zostaną komukolwiek udostępnione?
Informacje dot. zamówienia w przedsprzedaży zostaną udostępnione wybranemu dealerowi Forda.
Należy zalecić klientom zapoznanie się z naszą polityką prywatności na stronie https://www.ford.pl/informacje/polityka-prywatnosci w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Czy mogę skontaktować się bezpośrednio z klientem EV?
W ramach CRC tylko zespół sprzedaży online powinien kontaktować się bezpośrednio z klientami Mustang Mach-E.
Dane kontaktowe klienta są dostępne dla dealera, gdy dealer przegląda zamówienie. Od dealera zależy, czy/jak często będzie chciał kontaktować się z klientem. Należy jednak pamiętać, że platforma sprzedaży Ford online automatycznie wysyła do klienta wiadomości e-mail z aktualizacją statusu transakcji na każdym istotnym etapie zamówienia. Preferencje marketingowe klientów są rejestrowane przez Forda podczas procesu rejestracji, ale nie są udostępniane dealerowi w tej wersji EMP.
Dealerzy nie będą mogli dowiedzieć się, jakie są preferencje marketingowe klienta do czasu przejścia na EMP — z początkiem wiosny 2020 r.
Należy poinformować dealerów, że powinni unikać dodawania klientów Mustanga Mach-E do swoich marketingowych baz danych.