Jakie mam możliwości zakończenia umowy Ford Opcje?
- Możliwość wymiany samochodu na nowy - na podstawie Umowy odkupu, możliwy zwrot samochodu do Dealera. Środki z odkupu przeznaczone są na spłatę raty balonowej w ramach kredytu.
- Spłata kredytu zgodnie z harmonogramem przez Klienta.
- Refinansowanie raty balonowej – rozłożenie na raty miesięczne.
Co się stanie jeśli nie podjąłem decyzji i moja ostatnia rata (Gwarantowana Kwota Odkupu) stała się wymagalna w Ford Opcje?
Prosimy o kontakt z Dealerem, w celu uzgodnienia formy zakończenia umowy Ford Opcje. W przypadku nie podjęcia decyzji o odkupie Klient, który jest właścicielem pojazdu, ma obowiązek spłaty raty balonowej.
Zasady rozpatrywania skarg i reklamacji dotyczących Banku
- Klient ma prawo do wniesienia skierowanego do Banku wystąpienia, zawierającego zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Bank lub jego działalności (dalej „Reklamacja”).
- Klient może złożyć Reklamację w formie pisemnej – osobiście w Oddziałach Banku lub centrali Banku albo przesyłką pocztową na adres centrali Banku, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku 500 990 500 dla połączeń krajowych oraz +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy (opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w oddziale, drogą elektroniczną – poprzez System Bankowości Internetowej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie Internetowej Banku (www.bnpparibas.pl/kontakt).
- Zgodnie z ustawą o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego Bank rozpatrzy i udzieli odpowiedzi na złożoną Reklamację niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od jej otrzymania. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie Reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej osobie składającej Reklamację wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia Reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- Bank powiadomi o sposobie rozpatrzenia Reklamacji pisemnie (listownie) lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, przy czym pocztą elektroniczną na wniosek osoby składającej Reklamację.
- Postępowanie reklamacyjne Banku nie wyłącza roszczeń wynikających z przepisów prawa właściwego dla Umowy.
- W przypadku nieuwzględnienia przez Bank roszczeń wynikających z Reklamacji, osobie składającej Reklamację przysługuje prawo odwołania się do Rzecznika Klienta Banku.