Zgłoszenie reklamacji dotyczącej leasingu:
Klient może złożyć reklamację w wygodnej dla siebie formie:
- na adres e-mail: reklamacje@corp.bnpparibas.co
- telefonicznie pod numerem: BLSO: 22 829 97 67 (wewn. 7)/Bank: 22 566 96 50 (wewn. 7)
- lub na adres korespondencyjny:
BNP Paribas Leasing Services Sp. z o. o., Zespół ds. Komunikacji z Klientem
Grzybowska 78, 00-844 Warszawa
Aby przyśpieszyć rozpatrywanie reklamacji, poza podstawowymi danymi, jak imię i nazwisko, pełna nazwa firmy oraz adres, należy zamieścić w zgłoszeniu:
- numer REGON lub NIP,
- numer umowy,
- dokładny opis zdarzenia, którego dotyczy reklamacja,
- uchybienia, które stanowią przedmiot reklamacji,
- w przypadku poniesienia „szkody”, określić w sposób wyraźny oczekiwania z tytułu zaistniałych nieprawidłowości i podpisać się zgodnie ze wzorem podpisu zawartym w umowie.
Odpowiedź na reklamacje udzielana jest niezwłocznie w formie pisemnej, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W sytuacjach wyjątkowych termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 60 dni, jednakże zanim tak się stanie, klient otrzyma informację o planowanym wydłużeniu odpowiedzi na reklamację, przed upływem 30 dni od dnia jej wpływu. Na wniosek Klienta, odpowiedź może zostać udzielona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany zgodnie z umową.