Jak mogę anulować zamówienie online na pojazd?
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jak mogę anulować zamówienie online na pojazd?


Byłoby nam przykro, gdybyś zrezygnował(a) z zakupu, więc jeśli masz problemy lub chcesz dokonać jakichkolwiek zmian, skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Możesz skontaktować się z Biurem obsługi klienta Forda pod numerem +48 22 522 27 27 lub za pośrednictwem czatu na żywo, gdy operator będzie dostępny.

Aby anulować zamówienie, zaloguj się na swoje konto Ford, kliknij przycisk anulowania i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Depozyt zostanie zwrócony w ciągu siedmiu dni przy użyciu tej samej metody płatności. 

W niektórych przypadkach może być konieczny kontakt z dealerem Forda, który anuluje transakcję. Na przykład, jeśli w danych Twojego zamówienia znajduje się wniosek o finansowanie lub umowę leasingową, anulowanie zamówienia online nie będzie możliwe.

Jeśli Twoje zamówienie jest starsze niż 6 miesięcy, a Twoja karta płatnicza wygasła, zwrócimy Ci depozyt ręcznie, zwykle w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.