Jak mogę anulować zamówienie online na pojazd?
Byłoby nam przykro, gdybyś zrezygnował(a) z zakupu, więc jeśli masz problemy lub chcesz dokonać jakichkolwiek zmian, skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Możesz skontaktować się z Biurem obsługi klienta Forda pod numerem +48 22 522 27 27 lub za pośrednictwem czatu na żywo, gdy operator będzie dostępny.
Aby anulować zamówienie, zaloguj się na swoje konto Ford, kliknij przycisk anulowania i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Depozyt zostanie zwrócony w ciągu siedmiu dni przy użyciu tej samej metody płatności.
W niektórych przypadkach może być konieczny kontakt z dealerem Forda, który anuluje transakcję. Na przykład, jeśli w danych Twojego zamówienia znajduje się wniosek o finansowanie lub umowę leasingową, anulowanie zamówienia online nie będzie możliwe.
Jeśli Twoje zamówienie jest starsze niż 6 miesięcy, a Twoja karta płatnicza wygasła, zwrócimy Ci depozyt ręcznie, zwykle w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.