Byłoby nam przykro, gdybyś zrezygnował(a) z zakupu, więc jeśli masz problemy lub chcesz dokonać jakichkolwiek zmian, skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Forda pod numerem [+48 22 522 27 27] lub za pośrednictwem czatu na żywo. Czat na żywo, z aktualnie dostępnym operatorem.
Jeśli chcesz anulować zamówienie, zaloguj się na swoje konto Ford, kliknij przycisk anulowania i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Depozyt zostanie zwrócony w ciągu siedmiu dni przy użyciu oryginalnej metody płatności.
W niektórych przypadkach może być konieczne skontaktowanie się z dealerem Forda, który zajmie się procesem anulowania zamówienia. Przykładowo, jeśli w danych Twojego zamówienia znajduje się wniosek o finansowanie lub umowę leasingową, nie będzie możliwości anulowania zamówienia online.
Jeśli Twoje zamówienie jest starsze niż sześć miesięcy, a Twoja karta płatnicza wygasła, zwrócimy Ci depozyt w sposób manualny. Powinno to zająć do dziesięciu dni roboczych. Zostanie to zorganizowane przez CRC.