Jeżeli planujesz sprzedać samochód, osobiście kupiłeś(-aś) używanego Forda lub chcesz usunąć pojazd z innego konta FordPass, zalecamy przywrócenie fabrycznych ustawień systemu SYNC. Jak to zrobić:
- W przypadku pojazdu z SYNC 3, najpierw przejdź do zakładki „Ustawienia”.
- Wybierz „Ogólne”.
- Przewiń w dół i kliknij „Resetowanie”.
- Wybierz „Przywracanie ustawień fabrycznych”.
- Zostaniesz poproszony(-a) o potwierdzenie.
- Sprawdź, czy telefon jest odłączony, a następnie wybierz „Kontynuuj”.
- Przywracanie fabrycznych ustawień zajmie kilka minut. W tym czasie pojazd połączy się z siecią.
- Na nowym ekranie zostaniesz zapytany(-a), czy chcesz podłączyć pojazd.
- Wybierz „Tak”.
- Ustawienia fabryczne zostały przywrócone, teraz możesz wprowadzić ustawienia aplikacji FordPass dla swojego pojazdu.
Jeżeli posiadasz starszą wersję systemu SYNC, przywracanie fabrycznych ustawień będzie wyglądać nieco inaczej. W przypadku starszych wersji SYNC ustawienia fabryczne przywracamy następująco:
- Najpierw wciśnij przycisk „Ustawienia”.
- Następnie za pomocą pokrętła wybierz „Ogólne”.
- Przewiń w dół i wybierz „Przywracanie ustawień fabrycznych”.
- Zostaniesz poproszony(-a) o potwierdzenie. Wybierz „Kontynuuj”.
- Przywracanie fabrycznych ustawień zajmie kilka minut. W tym czasie pojazd połączy się z siecią.
- Na nowym ekranie zostaniesz zapytany(-a), czy chcesz podłączyć pojazd.
- Wybierz „Tak”.
- Ustawienia fabryczne zostały przywrócone, teraz możesz wprowadzić ustawienia aplikacji FordPass dla swojego pojazdu
W razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z dealerem Forda.
Jeżeli uważasz ten film za pomocny, zapoznaj się z innymi materiałami z serii instruktażowej „Jak...”. Stworzyliśmy je, aby pomóc użytkownikom optymalnie wykorzystać dostępne funkcje FordPass i FordPass Connect.