Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jak usunąć dostęp autoryzowanych użytkowników do modemu FordPass®*?

Możesz wykonać procedurę resetowania FordPass Connect za pomocą ekranu systemu SYNC® pojazdu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z poniższymi krokami.

Ważne:

  • Procedura resetowania spowoduje usunięcie wszystkich kont FordPass® Connect powiązanych z Twoim pojazdem.
  • Aby usunąć wszystkich poprzednich właścicieli, użytkowników, dane oraz ustawienia pojazdu, wykonaj Reset do ustawień fabrycznych. Reset do ustawień fabrycznych powoduje również usunięcie ulubionych miejsc zapisanych w systemie nawigacji, zaprogramowanych stacji radiowych SiriusXM i niedostępność wszystkich subskrypcji SYNC 4A i SYNC 4 maksymalnie na 10 dni.

Resetowanie FordPass Connect

Aby przeprowadzić procedurę resetowania FordPass Connect:

  1. Uzyskaj bezpieczny dostęp do pojazdu.
  2. Upewnij się, że pojazd jest włączony, silnik pracuje i pojazd jest zaparkowany w bezpiecznym, przewiewnym miejscu.
  3. Kliknij Ustawienia na ekranie SYNC.
  4. Przewiń w dół i wybierz opcję Reset.
  5. Przewiń ekran w dół i kliknij Reset FordPass Connect.
  6. Zamknij i otwórz ponownie FordPass po zakończeniu resetowania.

Teraz możesz ponownie połączyć aplikację z pojazdem, aby uzyskać dostęp do funkcji zdalnego sterowania.

Dodatkowe informacje

Jak usunąć dostęp poprzedniego właściciela do mojego pojazdu?


*Aplikacja FordPass, którą można pobrać jest kompatybilna z systemami wybranych telefonów. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.