Jak usunąć dostęp autoryzowanych użytkowników do modemu FordPass®*?
Możesz wykonać procedurę resetowania FordPass Connect za pomocą ekranu systemu SYNC® pojazdu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z poniższymi krokami.
Ważne:
- Procedura resetowania spowoduje usunięcie wszystkich kont FordPass® Connect powiązanych z Twoim pojazdem.
- Aby usunąć wszystkich poprzednich właścicieli, użytkowników, dane oraz ustawienia pojazdu, wykonaj Reset do ustawień fabrycznych. Reset do ustawień fabrycznych powoduje również usunięcie ulubionych miejsc zapisanych w systemie nawigacji, zaprogramowanych stacji radiowych SiriusXM i niedostępność wszystkich subskrypcji SYNC 4A i SYNC 4 maksymalnie na 10 dni.
Resetowanie FordPass Connect
Aby przeprowadzić procedurę resetowania FordPass Connect:
- Uzyskaj bezpieczny dostęp do pojazdu.
- Upewnij się, że pojazd jest włączony, silnik pracuje i pojazd jest zaparkowany w bezpiecznym, przewiewnym miejscu.
- Kliknij Ustawienia na ekranie SYNC.
- Przewiń w dół i wybierz opcję Reset.
- Przewiń ekran w dół i kliknij Reset FordPass Connect.
- Zamknij i otwórz ponownie FordPass po zakończeniu resetowania.
Teraz możesz ponownie połączyć aplikację z pojazdem, aby uzyskać dostęp do funkcji zdalnego sterowania.
Dodatkowe informacje
Jak usunąć dostęp poprzedniego właściciela do mojego pojazdu?
*Aplikacja FordPass, którą można pobrać jest kompatybilna z systemami wybranych telefonów. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.