Jak aktywować modem mojego pojazdu za pomocą FordPass®*?
Aby nawiązać połączenie z modemem FordPass® Connect, dodaj pojazd do aplikacji FordPass i wykonaj procedurę aktywacji na ekranie głównym. W tym celu wykonaj poniższe kroki.
Zanim zaczniesz, muszą zostać spełnione następujące warunki wstępne:
- Twój pojazd musi być wyposażony we wbudowany modem FordPass Connect.
- Twój pojazd musi zostać dodany do FordPass.
- Twoje urządzenie ma silny sygnał komórkowy.
- Twój pojazd znajduje się na otwartej przestrzeni.
- Ustawienia łączności klienta są włączone.
Łączenie z FordPass Connect
Wybierz menu rozwijane z listą bieżących aplikacji FordPass, aby wyświetlić procedurę aktywacji lub nawiązywania połączenia z modemem FordPass Connect.
Użytkowanie aplikacji FordPass 5.X
Aby połączyć się z pojazdem:
- Wsiądź i uruchom pojazd.
- Upewnij się, że pojazd jest włączony i zaparkowany w przewiewnym miejscu.
- Potwierdź, że ustawienia łączności w Twoim pojeździe są włączone.
- Otwórz aplikację FordPass.
-
Wybierz Połącz z pojazdem.
Uwaga: Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w modem FordPass Connect, a przycisk Połącz z pojazdem się nie pojawia, skontaktuj się z nami przez Konto > Kontakt z działem pomocy.
- Kliknij Pojazd został uruchomiony.
-
Przeczytaj i zaakceptuj monit na ekranie pojazdu.
Uwaga: Nawiązanie połączenia może zająć do dwóch minut. Jeśli nie widzisz monitu na ekranie pojazdu, zapoznaj się z tematem Brak monitu o aktywację pojazdu, aby uzyskać instrukcje.
- Naciśnij Sprawdź stan połączenia po zaakceptowaniu monitu w pojeździe.
FordPass przekieruje Cię z powrotem do ekranu Pojazdu, a polecenia zdalne (jeśli są dostępne) powinny pojawić się pod obrazem Twojego pojazdu.
Użytkowanie aplikacji FordPass 4.X
Aby aktywować modem FordPass Connect:
- Otwórz aplikację FordPass.
- Wybierz ekran główny.
- Dotknij polecenia Aktywuj pojazd.
Uwaga: Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w modem FordPass Connect, a przycisk Aktywuj pojazd nie pojawia się, skontaktuj się z nami poprzez Konto > Pomoc.
- Wejdź i uruchom pojazd.
- Pozostaw go na biegu P z pracującym silnikiem. Na ekranie pojazdu powinien pojawić się komunikat.
-
Zaakceptuj okienko potwierdzenia aktywacji.
Uwaga: Jeśli nie widzisz monitu na ekranie pojazdu, zapoznaj się z tematem Brak monitu o aktywację pojazdu, aby uzyskać instrukcje.
- Odśwież ekran główny w FordPass, przesuwając palcem w dół na ekranie urządzenia.
Zdalne polecenia powinny pojawić się pod obrazem pojazdu.
Wskazówki w przypadku problemów z aktywacją
- Jeśli wyświetli się komunikat "Funkcja niedostępna dla pojazdów flotowych", skontaktuj się z nami poprzez Konto > Pomoc, aby uzyskać dodatkową pomoc.
- W przypadku problemów z aktywacją zapoznaj się z treścią części Diagnostyka związana z oczekiwaniem na dostęp do aktywacji pojazdu.
- Jeśli miałeś już piloty i zmieniłeś urządzenie lub zgubiłeś telefon, zapoznaj się z poniższymi najlepszymi praktykami:
- W przypadku zgubionych lub skradzionych urządzeń odwiedź temat Zgubiłem urządzenie, a FordPass jest nadal aktywny.
- W przypadku nowych urządzeń odwiedź temat Mam nowe urządzenie i chcę dodać FordPass.
- Jeśli żadne rozwiązanie nie poskutkuje, skontaktuj się z nami poprzez Konto > Pomoc, aby uzyskać dodatkową pomoc.
Dalsze opcje rozwiązywania problemów
Jeśli masz inne problemy, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass, aby uzyskać dodatkową pomoc.
Dodatkowe informacje
Jak zastosować zdalne uruchamianie za pomocą aplikacji FordPass?
*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i można ją pobrać. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.