Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jak aktywować modem mojego pojazdu za pomocą FordPass®*?

Aby nawiązać połączenie z modemem FordPass® Connect, dodaj pojazd do aplikacji FordPass i wykonaj procedurę aktywacji na ekranie głównym. W tym celu wykonaj poniższe kroki.

Zanim zaczniesz, muszą zostać spełnione następujące warunki wstępne:

Łączenie z FordPass Connect

Wybierz menu rozwijane z listą bieżących aplikacji FordPass, aby wyświetlić procedurę aktywacji lub nawiązywania połączenia z modemem FordPass Connect.

Użytkowanie aplikacji FordPass 5.X

Aby połączyć się z pojazdem:

  1. Wsiądź i uruchom pojazd.
  2. Upewnij się, że pojazd jest włączony i zaparkowany w przewiewnym miejscu.
  3. Potwierdź, że ustawienia łączności w Twoim pojeździe są włączone.
  4. Otwórz aplikację FordPass.
  5. Wybierz Połącz z pojazdem.

    Uwaga: Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w modem FordPass Connect, a przycisk Połącz z pojazdem się nie pojawia, skontaktuj się z nami przez Konto > Kontakt z działem pomocy.

  6. Kliknij Pojazd został uruchomiony.
  7. Przeczytaj i zaakceptuj monit na ekranie pojazdu.

    Uwaga: Nawiązanie połączenia może zająć do dwóch minut. Jeśli nie widzisz monitu na ekranie pojazdu, zapoznaj się z tematem Brak monitu o aktywację pojazdu, aby uzyskać instrukcje.

  8. Naciśnij Sprawdź stan połączenia po zaakceptowaniu monitu w pojeździe.

FordPass przekieruje Cię z powrotem do ekranu Pojazdu, a polecenia zdalne (jeśli są dostępne) powinny pojawić się pod obrazem Twojego pojazdu.

Użytkowanie aplikacji FordPass 4.X

Aby aktywować modem FordPass Connect:

  1. Otwórz aplikację FordPass.
  2. Wybierz ekran główny.
  3. Dotknij polecenia Aktywuj pojazd.

Uwaga: Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w modem FordPass Connect, a przycisk Aktywuj pojazd nie pojawia się, skontaktuj się z nami poprzez Konto > Pomoc.

  1. Wejdź i uruchom pojazd.
  2. Pozostaw go na biegu P z pracującym silnikiem. Na ekranie pojazdu powinien pojawić się komunikat.
  3. Zaakceptuj okienko potwierdzenia aktywacji.

    Uwaga: Jeśli nie widzisz monitu na ekranie pojazdu, zapoznaj się z tematem Brak monitu o aktywację pojazdu, aby uzyskać instrukcje.

  4. Odśwież ekran główny w FordPass, przesuwając palcem w dół na ekranie urządzenia.

Zdalne polecenia powinny pojawić się pod obrazem pojazdu.

Wskazówki w przypadku problemów z aktywacją

Dalsze opcje rozwiązywania problemów

Jeśli masz inne problemy, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Dodatkowe informacje

Jak zastosować zdalne uruchamianie za pomocą aplikacji FordPass?


*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i można ją pobrać. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.