Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Dlaczego moja aktywacja dostępu oczekuje na realizację w FordPass®*?

Twoja aktywacja dostępu w aplikacji FordPass może przejść do statusu oczekiwania z wielu powodów, np. z powodu słabej siły sygnału i statusu zatwierdzenia. Więcej szczegółów znajdziesz w poniższych punktach.

Uwagi:

Oczekiwanie na dostęp w aplikacji FordPass

Wybierz rozwijane menu użytkowania aplikacji FordPass, aby wyświetlić powiązane kroki aktywacji dostępu i rozwiązania potencjalnych problemów z jego uzyskaniem.

Aplikacja FordPass 5.X

Jeśli oczekujesz na dostęp w FordPass:

Działanie Kroki
Przeprowadź proces połączenia pojazdu jako użytkownik główny.
  1. Uzyskaj dostęp do pojazdu.
  2. Upewnij się, że pojazd jest włączony i zaparkowany w bezpiecznym, przewiewnym miejscu.
  3. Upewnij się, że ustawienia łączności w pojeździe są włączone.
  4. Otwórz aplikację FordPass.
  5. Kliknij w kafelek Połącz z pojazdem.
  6. Wybierz Pojazd został uruchomiony.
  7. Przeczytaj i zaakceptuj monit na ekranie pojazdu.

    Uwaga: Jeśli nie widzisz monitu na ekranie pojazdu, przejdź do działu Brak monitu o aktywacji pojazdu, aby uzyskać dalsze instrukcje.

  8. Kliknij Sprawdź stan połączenia po zaakceptowaniu monitu w pojeździe.

FordPass pokieruje Cię z powrotem do ekranu Pojazdu. Zdalne polecenia (jeśli są dostępne) powinny pojawić się pod obrazem pojazdu.

Uwaga: Nawiązanie połączenia może zająć do 10 minut.

Upewnij się, że ustawienia łączności nie są wyłączone.
  1. Otwórz aplikację FordPass
  2. Kliknij w kafelek Połącz z pojazdem.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby włączyć ustawienia łączności na ekranie pojazdu.
  4. Wybierz opcję Łączność została włączona w aplikacji FordPass.
  5. Przeczytaj i zaakceptuj monit na ekranie pojazdu.
  6. Kliknij Sprawdź status połączenia po zaakceptowaniu monitu w pojeździe.
Sprawdź swój status dostępu jako użytkownik dodatkowy.
  1. Otwórz aplikację FordPass.
  2. Kliknij w kafelek Oczekiwanie na dostęp.
  3. Wybierz Sprawdź moją prośbę o dostęp.

Pojawi się jedna z następujących opcji:

  • Oczekiwanie na dostęp: Oznacza to, że autoryzowany użytkownik nie zatwierdził Twojej prośby.
  • Odmowa dostępu: Oznacza to, że Twoja prośba została odrzucona.

Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z Konsultantem za pomocą opcji Konto > Kontakt z działem Pomocy.

Aplikacja FordPass 4.X

Jeśli Twoja aktywacja oczekuje na realizację w FordPass:

Działanie Kroki
Wypełnij monit o akceptację w pojeździe.
  1. Uzyskaj dostęp do pojazdu.
  2. Upewnij się, że pojazd jest włączony, silnik pracuje (nie w trybie zasilania akcesoriów) i pojazd jest zaparkowany w bezpiecznym, przewiewnym miejscu.
  3. Przeczytaj i zaakceptuj monit wyświetlany na ekranie pojazdu.

    Uwaga: Jeśli nie widzisz monitu na ekranie pojazdu:

    1. Sprawdź siłę sygnału sieci komórkowej i/lub połączenie Wi-Fi®.
      • Połączenie sieci Wi-Fi
        • Jeśli sieć Wi-Fi jest wyłączona, włącz ją i spróbuj nawiązać połączenie.
        • Jeśli sieć Wi-Fi jest włączona, wyłącz ją i spróbuj nawiązać połączenie, używając danych komórkowych.
      • Połączenie sieci komórkowej
        • Jeśli dane komórkowe są wyłączone, włącz je i spróbuj nawiązać połączenie.
        • Jeśli dane komórkowe są włączone, wyłącz je i spróbuj nawiązać połączenie, używając sieci Wi-Fi.
    2. Upewnij się, że nie łączysz się z systemem Bluetooth® w pojeździe.
    3. Poczekaj co najmniej 90 sekund, aż w pojeździe wyświetli się komunikat na ekranie.
Sprawdź, czy Twój pojazd został już aktywowany.
  • Tak, ale jestem jedynym użytkownikiem — możesz mieć inny adres e-mail obejmujący autoryzowany pojazd. Wyloguj się z FordPass i zaloguj się przy użyciu innego adresu e-mail.
  • Tak, ale jestem dodatkowym użytkownikiem — musisz uzyskać zatwierdzenie dostępu od autoryzowanego użytkownika.
    1. Przejdź do ekranu głównego FordPass.
    2. Kliknij w opcję Prośba o autoryzację.

      Uwaga: Twoja prośba zostanie wysłana do wszystkich aktywowanych użytkowników za pośrednictwem wiadomości w aplikacji. Po zatwierdzeniu, będziesz mieć dostęp do pojazdu i poleceń.

Potwierdź, że w przeszłości mogłeś(-aś) korzystać z funkcji poleceń.
  • Jeśli wcześniej mogłeś(-aś) korzystać z funkcji poleceń, ale teraz nie masz już do nich dostępu, upewnij się, że nie utworzyłeś(-aś) drugiego konta po usunięciu aplikacji FordPass lub próbie zalogowania się.
  • Jeśli wcześniej był dostęp, możesz mieć inny adres e-mail obejmujący autoryzowany pojazd. Wyloguj się ze swojego bieżącego konta i zaloguj się przy użyciu początkowego adresu e-mail.

Jeśli mimo podjęcia próby lub potwierdzenia wykonania powyższych kroków pojazd nie został aktywowany, skontaktuj się z konsultantem, korzystając z opcji Konto > Pomoc w celu uzyskania dodatkowej pomocy.

Więcej informacji o aplikacji FordPass

Bardziej szczegółowe opisy funkcji i właściwości aplikacji FordPass można znaleźć za pomocą spisu treści na stronie wsparcia technicznego aplikacji FordPass.

Przydatne kategorie pomocy technicznej FordPass

Dodatkowe informacje

Jak poprosić o dostęp do pojazdu FordPass?


*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.