Jak wystąpić o autoryzację dostępu do pojazdu, aby korzystać z aplikacji FordPass®*?
Możesz wystąpić o autoryzację dostępu do pojazdu, wybierając Aktywacja pojazdu, następnie wykonując polecenia wyświetlane przez aplikację FordPass. Więcej szczegółów znajdziesz w poniższych punktach.
Prośba o dostęp do pojazdu
Aby wyświetlić wskazówki dotyczące uzyskania dostępu do pojazdu, wybierz rozwijane menu aplikacji FordPass,
Aplikacja FordPass 5.X
Aby wystąpić o dostęp współdzielony:
- Otwórz aplikację FordPass.
- Wybierz Połącz z pojazdem.
-
Kliknij Poproś o wspólny dostęp, jeśli będziesz dodatkowym użytkownikiem.
Uwagi:
- Wiadomość zostanie wysłana do wszystkich autoryzowanych użytkowników.
- Jeśli chcesz nawiązać połączenie z pojazdem i usunąć wszystkich aktualnych użytkowników, możesz wykonać procedurę resetowania.
Możesz sprawdzić status swojej prośby, klikając Sprawdź moją prośbę o dostęp.
FordPass App 4.X
Aby poprosić o dostęp autoryzacyjny:
- Otwórz aplikację FordPass.
- Wybierz Aktywuj pojazd.
-
Kliknij Żądanie autoryzacji, jeśli będziesz dodatkowym użytkownikiem pojazdu.
Uwaga: Do wszystkich bieżących użytkowników zostanie wysłany komunikat z informacją o Twojej prośbie, która zostanie wyświetlona na ich kontach.
Po zatwierdzeniu dostępu, będziesz mieć dostęp do pojazdu i poleceń.
Uwaga: Jeśli chcesz aktywować pojazd i usunąć wszystkich aktualnych, autoryzowanych użytkowników, możesz wykonać procedurę resetowania systemu do ustawień fabrycznych.
Uwagi:
- W przypadku zgubionych lub skradzionych urządzeń, na których zainstalowana została aplikacja, odwiedź dział Zgubiłem urządzenie, a aplikacja FordPass jest nadal aktywna.
- W przypadku nowych urządzeń, odwiedź dział Mam nowe urządzenie i chcę dodać aplikację FordPass.
Dodatkowe informacje
Jak zatwierdzić prośbę o dostęp do pojazdu?
Dlaczego moja aktywacja jest wyświetlana jako w toku?
Co oznacza oczekiwanie na aktywację?
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.