Jak wylogować się z aplikacji FordPass®*?
Możesz wyjść z konta aplikacji FordPass na ekranie Konto, wykonując poniższe czynności.
Wylogowanie z aplikacji FordPass
Wybierz menu rozwijane dotyczące korzystania z aplikacji FordPass, aby poznać instrukcje dotyczące wylogowania.
Aplikacja FordPass 5.X
Aby wylogować się z aplikacji FordPass:
- Otwórz aplikację FordPass.
- Przejdź do ekranu Konto.
- Przewiń w dół i wybierz opcję Wyloguj.
Nastąpi przekierowanie do ekranu logowania.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Konsultantem, wybierając opcję Kontakt z pomocą .
Aplikacja FordPass 4.X
Aby wylogować się z aplikacji FordPass:
- Otwórz aplikację FordPass.
- Przejdź do ekranu Konto.
- Przewiń w dół i wybierz opcję Wyloguj.
- W wyskakującym komunikacie wybierz ponownie opcję Wyloguj.
Nastąpi przekierowanie do ekranu logowania.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Konsultantem, wybierając opcję Pomoc .
Dodatkowe informacje
Jak usunąć lub odinstalować aplikację FordPass z urządzenia?
Jak skontaktować się z Konsultantem FordPass?
Jak zresetować hasło do aplikacji FordPass?
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.