Utrata połączenia przez aplikację FordPass
W przypadku otrzymania komunikatu informującego o braku odpowiedzi od aplikacji FordPass spróbuj wykonać następujące czynności:
- Sprawdź aktualizacje aplikacji FordPass na urządzeniu mobilnym.
- W przypadku dostępności aplikacji zaktualizuj aplikację, korzystając z odpowiedniego sklepu z aplikacjami.
- Sprawdź siłę sygnału sieci komórkowej i/lub połączenie Wi-Fi.
- Połączenie Wi-Fi
- Jeśli sieć Wi-Fi jest wyłączona, włącz ją i spróbuj nawiązać połączenie.
- Jeśli sieć Wi-Fi jest włączona, wyłącz ją i spróbuj nawiązać połączenie, używając danych komórkowych.
- Połączenie sieci komórkowej
- Jeśli dane komórkowe są wyłączone, włącz je i spróbuj nawiązać połączenie.
- Jeśli dane komórkowe są włączone, wyłącz je i spróbuj nawiązać połączenie, używając sieci Wi-Fi.
- Połączenie Wi-Fi
- Wymuś zamknięcie aplikacji.
- Urządzenia z systemem Android
- Otwórz obszar ustawień urządzenia.
- Przewiń w dół i wybierz opcję Aplikacje (znajduje się zwykle w sekcji Urządzenie). Przewiń w dół i dotknij aplikacji.
- Wybierz pozycję FordPass.
- Dotknij opcji Zatrzymaj lub Wymuś zatrzymanie.
- Dotknij pozycji OK, aby potwierdzić działanie.
- Urządzenia z systemem iOS bez przycisku Strona główna
- Szybko przesuń w górę z dolnej części ekranu i wstrzymaj na chwilę na środku ekranu.
- Szybko przesuń w lewo lub w prawo, aby zlokalizować aplikację FordPass.
- Szybko przesuń w górę na aplikację FordPass.
- Urządzenia z systemem iOS z przyciskiem Strona główna
- Kliknij dwukrotnie przycisk Strona główna.
- Szybko przesuń w lewo lub w prawo, aby zlokalizować aplikację FordPass.
- Szybko przesuń w górę na aplikację FordPass.
- Urządzenia z systemem Android
- Wyloguj się z aplikacji, a następnie zaloguj się ponownie.
- Wyłącz urządzenie na 30–60 sekund.
Jeśli po podjęciu próby wykonania powyższych kroków nadal występują problemy, skontaktuj się z Konsultantem , aby uzyskać dodatkową pomoc.