Jak usunąć funkcję Telefon jako klucz w aplikacji FordPass®*?
Możesz usunąć telefon, który został ustawiony, aby spełniać funkcję klucza do pojazdu w aplikacji FordPass lub na ekranie systemu SYNC® pojazdu. Aby uzyskać więcej informacji, wykonaj poniższe czynności.
Ważne:
-
Usunięcie urządzenia obsługującego funkcję Telefon jako klucz spowoduje także usunięcie powiązanego z nim hasła zapasowego do uruchomienia pojazdu.
Uwaga: Usunięcie lub zresetowania hasła zapasowego do uruchomienia nie wpływa na konfigurację funkcji Telefon jako klucz.
- Możesz usunąć tylko klucze powiązane z Twoim kontem FordPass.
- W razie zgubienia lub kradzieży urządzenia skontaktuj się z Konsultantem, aby uzyskać pomoc przy usuwaniu klucza.
Usuwanie Telefonu jako klucza
Aby wyświetlić czynności pozwalające usunąć Telefon jako klucz, wybierz rozwijane menu aplikacji FordPass,
Aplikacja FordPass 5.X
Aby usunąć klucz za pomocą aplikacji FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Pojazd.
- Przewiń w dół i wybierz Ustawienia pojazdu.
- Kliknij opcję Telefon jako klucz.
- Wybierz polecenie Usuń obok urządzenia, które chcesz usunąć.
- Kliknij polecenie Usuń w okienku komunikatu.
Usunięty klucz, nie będzie już wyświetlał się na liście dostępnych urządzeń kluczy. Po pomyślnym usunięciu klucza użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Aplikacja FordPass 4.X
Aby usunąć klucz za pomocą aplikacji FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Pojazd.
- Przewiń w dół i wybierz opcję Telefon jako klucz.
- Kliknij pozycję Edytuj.
-
Wybierz ikonę Kosz obok urządzenia, które chcesz usunąć.
Uwaga: Skorzystaj z łącza Jak usunąć klucze?, aby uzyskać informacje na temat usuwania wszystkich kluczy.
- Wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło.
- Wybierz polecenie Usuń klucz.
Twój klucz zostanie teraz usunięty.
Uwaga: Możesz również wybrać opcję Sterowanie kluczem > Zarządzaj kluczami, aby usunąć urządzenia w aplikacji FordPass.
Usuwanie kluczy za pośrednictwem systemu SYNC
Aby usunąć klucz, korzystając z systemu SYNC, przeprowadź zerowanie telefonu jako klucza za pomocą poniższych czynności:
- Uzyskaj dostęp do pojazdu.
- Upewnij się, że pojazd jest włączony, silnik pracuje i pojazd jest zaparkowany w bezpiecznym, przewiewnym miejscu.
- Kliknij Ustawienia.
- Wybierz opcję Ogólne.
- Przewiń w dół i wybierz opcję Reset.
- Kliknij opcję Resetuj FordPass Connect.
- Wybierz Resetowanie funkcji Telefon jako klucz.
- Kliknij Kontynuuj.
Wszystkie urządzenia obsługujące funkcję Telefon jako klucz, zostaną usunięte.
Aby uzyskać wsparcie w razie problemów, skontaktuj się z Konsultantem za pomocą opcji Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.
Dodatkowe informacje
Jak skonfigurować Telefon jako klucz?
Jak sprawdzić, czy mój pojazd może korzystać z funkcji Telefon jako klucz?
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.