Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jak zarządzać komunikatami / wiadomościami w aplikacji FordPass®*?

W aplikacji FordPass, na ekranie Konto możesz zarządzać komunikatami / wiadomościami dotyczącymi pojazdu. Przeczytane komunikaty możesz usuwać. Nieprzeczytane i nowe komunikaty w celu łatwiejszej identyfikacji są oznaczone kropką. Więcej szczegółów znajdziesz w poniższych punktach.

Dostęp do komunikatów w aplikacji FordPass

Aby zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi wyświetlania i usuwania komunikatów / wiadomości, wybierz rozwijane menu aplikacji FordPass. 

Wyświetlanie komunikatów w aplikacji FordPass 5.X

Wyświetlanie komunikatów/wiadomości w aplikacji FordPass:

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Przejdź do ekranu Konto.
  3. Wybierz Wiadomości.
  4. Kliknij w odpowiedni komunikat, który chcesz wyświetlić.

Uwaga: Nieprzeczytane komunikaty są oznaczone kropką na końcu tytułu.

Wyświetlanie komunikatów w aplikacji FordPass 4.X

Wyświetlanie komunikatów w aplikacji FordPass:

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Przejdź do ekranu Konto.
  3. Wybierz opcję Wiadomości.
  4. Kliknij w odpowiedni komunikat, który chcesz wyświetlić.

Uwaga: Nieprzeczytane komunikaty są wyświetlane pogrubioną czcionką.

Usuwanie komunikatów w aplikacji FordPass 5.X

Aby usunąć komunikaty/wiadomości w aplikacji FordPass, wykonaj poniższe czynności:

Aby usunąć pojedynczy komunikat/wiadomość:

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Przejdź do ekranu Konto.
  3. Wybierz pole Wiadomości.
  4. Przewiń w lewo komunikat, który chcesz usunąć.
  5. Kliknij w ikonę Kosz.
  6. Wybierz opcję Usuń w okienku wyskakującym, aby potwierdzić polecenie.

Komunikat zostanie usunięty. Możesz również otworzyć komunikat/wiadomość i wybrać polecenie Usuń.

Aby usunąć kilka komunikatów/wiadomości:

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Przejdź do ekranu Konto.
  3. Wybierz pole Wiadomości.
  4. Kliknij Edytuj w prawym górnym rogu ekranu.
  5. Zaznacz pola, które chcesz usunąć przy komunikatach po lewej stronie.

    Uwaga: Aby usunąć komunikaty zbiorczo, naciśnij i przytrzymaj puste pole nad oknem wiadomości, a następnie wybierz Usuń

  6. Kliknij ikonę Kosz, aby usunąć komunikaty.
  7. Kliknij w opcję Usuń, aby potwierdzić polecenie.

Usuwanie pojedynczego komunikatu w aplikacji FordPass 4.X

Aby usunąć komunikaty w FordPass, wykonaj poniższe czynności:

Aby usunąć pojedynczy komunikat:

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Przejdź do ekranu Konto.
  3. Wybierz opcję Wiadomości.
  4. Przewiń w lewo komunikat, który chcesz usunąć.
  5. Wybierz Usuń.

Komunikat zostanie usunięty. Możesz również otworzyć komunikat i wybrać polecenie Usuń.

Aby usunąć kilka komunikatów/wiadomości:

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Przejdź do ekranu Konto.
  3. Wybierz opcję Wiadomości.
  4. Kliknij Edytuj w prawym górnym rogu ekranu.
  5. Zaznacz pola przy komunikatach, które chcesz usunąć. Kliknij Wybierz wszystkie na dole ekranu, aby usunąć wszystkie komunikaty.
  6. Kliknij ikonę Kosz, aby usunąć komunikaty.
  7. Kliknij opcję Tak, usuń w okienku wyskakującym, aby potwierdzić polecenie.

Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z Konsultantem za pomocą opcji Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.


*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.