Dlaczego zdalne uruchamianie nie działa w aplikacji FordPass®*?
Zdalne uruchamianie może się nie powieść, jeśli pewien stan pojazdu je uniemożliwia (np. otwarte drzwi, pojazd już uruchomiony). Jeśli nie możesz zdalnie uruchomić pojazdu, zapoznaj się z wymaganiami i krokami rozwiązywania problemów w tym artykule.
Wymagania dotyczące zdalnego uruchamiania
Jeśli zdalne uruchamianie nie działa, upewnij się, że:
- Wszystkie drzwi pojazdu, bagażnik, pokrywa klapy silnika i drzwi tyłu nadwozia są zamknięte. Aplikacja FordPass alarmuje, jeśli jedne z nich są uchylone.
- W momencie zażądania zdalnego uruchomienia silnik jest wyłączony.
- Klakson alarmowy nie włącza się.
- Pojazd jest w położeniu parkowania (P).
- Zdalne uruchamianie jest włączone w zestawie wskaźników. Aby sprawdzić ustawienia:
- Upewnij się, że pojazd jest włączony i zaparkowany w przewiewnym miejscu.
-
Za pomocą strzałek kierunkowych na kierownicy przejdź do opcji Ustawienia > Pojazd > Zdalne uruchamianie > System.
Uwaga: Niektóre panele są inne i mogą być opisane jako Ustawienia > Zaawansowane ustawienia > Pojazd > Zdalne uruchamianie > System.
- Ustaw Zdalne uruchamianie na Wł., co jest oznaczone znacznikiem wyboru.
Rozwiązywanie problemów ze zdalnym uruchamianiem
Po potwierdzeniu, że spełniasz powyższe wymagania:
- Uruchom ponownie urządzenie i ponów próbę zdalnego uruchomienia.
- Upewnij się, że Twój pojazd nie znajduje się w trybie głębokiego uśpienia.
Uwaga: Błąd może również wystąpić w przypadku próby wykonania zbyt wielu żądań zdalnego uruchomienia jednocześnie. Uruchom pojazd, aby wyzerować ustawienia zdalnego uruchamiania.
Jeśli polecenia zdalnego uruchamiania nie działają po rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z Konsultantem, aby uzyskać dalszą pomoc.
*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.