Dlaczego aktualizacja oprogramowania w moim pojeździe marki Ford się nie rozpoczęła?
Przyczyna może być prosta: wyłączony pojazd, nieustawione przełożenie parkingowe lub otwarte drzwi pojazdu.
Wymagania dotyczące rozpoczęcia aktualizacji oprogramowania
Przed przystąpieniem do następnej zaplanowanej aktualizacji oprogramowania należy wykonać następujące czynności, w przeciwnym razie może zostać wyświetlony komunikat o błędzie:
- Twój pojazd jest zatrzymany i zaparkowany.
- Hamulec postojowy jest zaciągnięty.
- Aktualizacja jest zaplanowana przed lub po 12:00 godzinie. (nie dokładnie o 12:00).
- Zapłon Twojego pojazdu jest wyłączony.
- Wszystkie Twoje drzwi są zamknięte.
- Twoje reflektory są wyłączone.
- Twój pojazd jechał przez co najmniej 30 minut, aby uniknąć niskiego poziomu naładowania akumulatora.
Uwaga: Pomoże to upewnić się, że poziom naładowania baterii jest wystarczający do ukończenia aktualizacji, ale nie stanowi gwarancji.
Ważne: jeśli którykolwiek z powyższych warunków nie zostanie spełniony, na ekranie SYNC®** pojawi się komunikat "Pojazd nie został zaktualizowany". Przed następną zaplanowaną aktualizacją usuń przyczynę podaną w wiadomości. Jeśli nadal otrzymujesz komunikaty o błędach związanych z nieudaną aktualizacją, skontaktuj się z Centrum Kontaktu z Klientami Ford
Dodatkowe informacje
Aktualizacja oprogramowania FAQS
*Aplikację FordPass, zgodną z wybranymi platformami smartfonów można pobrać bezpłatnie. Mogą obowiązywać opłaty za przesyłanie wiadomości i danych.
**Nie prowadź pojazdu, mając rozproszoną uwagę lub używając jednocześnie ręcznych urządzeń. Jeśli to tylko możliwe, używaj systemów sterowanych głosowo. Niektóre funkcje mogą być zablokowane, gdy pojazd jest na biegu. Nie wszystkie funkcje są kompatybilne ze wszystkimi telefonami.