Nie pamiętam hasła
Jeśli nie pamiętasz hasła i chcesz je zresetować, musisz powrócić do ekranu logowania FordPass™. Dostęp do ekranu logowania uzyskasz wylogowując się z aplikacji (dotyczy użytkowników zalogowanych). Wkonaj działania jak poniżej.
- Wybierz ikonę Nie pamiętasz?
- Wprowadź nazwę użytkownika (adres e-mail) w polu Wprowadź nazwę użytkownika.
- Wybierz opcję Wyślij.
- Otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą tymczasowe hasło i instrukcje resetowania.
- Przejdź do konta e-mail, aby pobrać tymczasowe hasło.
- Po pobraniu tymczasowego hasła wróć do aplikacji FordPass™.
- Upewnij się, że jesteś na ekranie Resetowanie hasła.
- Wprowadź tymczasowe hasło w polu Hasło.
- Wprowadź nowe hasło w polu Wprowadź nowe hasło.
- Potwierdź nowe hasło w polu Potwierdź hasło.
- Wybierz opcję Wyślij.