Pakiet Gwarant
Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia stałe koszty obsługi serwisowej dla samochodów nowych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów.
Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu, jedną fakturę, stałe koszty obsługi serwisowej (ryczałt miesięczny) dla samochodów obsługiwanych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów.
Zakres Pakietu Gwarant obejmuje:
• Przeglądy standardowe w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
• Wymianę elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywanej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
• Naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
• Usługi Ford Pomoc – świadczenia Assistance przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, polegające na zorganizowaniu i pokryciu kosztów holowania pojazdu, który na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Uszkodzone pojazdy będą holowane bezpłatnie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford.
• Pakiet mobilności (auto zastępcze podobnej klasy do dyspozycji na czas wykonania usługi).
Opcje dodatkowe
Serwis ogumienia (zakup opon zimowych oraz letnich, sezonowa ich wymiana, wyważanie oraz przechowanie).
Standard obsługi
Pakiet serwisowy Gwarant oparty na określonych standardach obsługi posprzedażnej zapewnia:
• Opiekę Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju.
• Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu.
• Najkrótszy możliwy czas naprawy.
• Wydłużony czas pracy serwisu (co najmniej 60 godzin w tygodniu).
• Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
• Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej – jedna zbiorcza faktura od Dealera Koordynatora.
• Zbiorczą, miesięczną fakturę z co najmniej 14-dniowym terminem płatności.
System rozliczeń oparty na stałych miesięcznych ratach wyliczanych na podstawie deklarowanego przebiegu.