ILE KOSZTUJE NOWY W PEŁNI ELEKTRYCZNY FORD MUSTANG MACH-E? PORÓWNUJEMY WERSJE WYPOSAŻENIA, ZASIĘGI I CENY.

20 września, 2022

 

Ford Mustang – te dwa słowa zawsze wzbudzały emocje wśród fanów motoryzacji. Jeden z najbardziej kultowych samochodów świata w swojej najnowszej, w pełni elektrycznej odsłonie jest obecnie symbolem elektrycznej transformacji branży motoryzacyjnej. Czy ma tak samo ekscytujące osiągi? Ile kosztuje Ford Mustang Mach-E? Którą  wersję samochodu wybrać? Na pytania odpowiadamy omawiając wszystkie dostępne wersje tego wspaniałego auta.


Ford Mustang – te dwa słowa zawsze wzbudzały emocje wśród fanów motoryzacji. Jeden z najbardziej kultowych samochodów świata w swojej najnowszej, w pełni elektrycznej odsłonie jest symbolem elektrycznej transformacji branży motoryzacyjnej. Auto o niezwykłych osiągach (w końcu to Mustang), pełne technologicznych innowacji, a jednocześnie niezwykle efektywne energetycznie, z doskonałym zasięgiem i oferujące ponadprzeciętną funkcjonalność. Dla klientów kupujących oczami również mamy dobrą wiadomość: Ford Mustang Mach-E naprawdę przykuwa wzrok. Ile kosztuje? Na pytanie odpowiadamy omawiając wszystkie dostępne wersje tej elektrycznej ikony.

Mustang Mach-E wyróżnia się płynnym, cichym przyspieszeniem niezależnie od prędkości, jaką jedziemy. Pierwsze 100 km/h osiąga w zaledwie 3,7 sekundy, a zasięg wynoszący nawet 600 km na jednym ładowaniu to jeden z największych zasięgów w segmencie elektryków. Ford swoim modelem ustanowił zupełnie nowe standardy w segmencie samochodów elektrycznych. Wszystko za sprawą doskonałego skomunikowania pojazdu ze światem za pomocą aplikacji FordPass, innowacyjnym technologiom, jak i automatycznym aktualizacjom systemu sterującego SUV-em, które pokazują, że elektryfikacja samochodów stała się faktem a posiadanie elektryka z logiem pędzącego Mustanga to zupełnie nowe i niespotykane do tej pory doznania.

Dowodem niech będą choćby zdobyte niedawno przez Forda Mustanga Mach-E nagrody samochodu roku w prestiżowych konkursach The Best of Moto oraz Car of The Year Polska oraz wyniki badania za oceanem w których 90% posiadaczy Mustanga Mach-E poleciłoby go innym a 87% ankietowanych kupiłoby go ponownie.

Poznaj wszystkie wersje Mustanga Mach-E, nowej odsłony legendy debiutującej na rynku aut elektrycznych i dowiedz się, ile trzeba zapłacić, aby zostać właścicielem przełomowego modelu Forda.

Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E w wersji GT - zachwycające przyspieszenie i największa prędkość maksymalna spośród wszystkich wersji

Ford Mustang Mach-E GT to auto wyjątkowe. To najszybciej przyśpieszający Mustang w historii. Piękne i luksusowe auto z duszą Mustanga, dynamiką sportowego bolidu i funkcjonalnością przestronnego, rodzinnego SUV-a. Ford tym modelem udowodnił, że nie są mu obce techniki łączenia ognia i wody. Najważniejsze jednak jest to, że takie połączenie to nie mezalians, ale wyjątkowa synteza klasycznej charyzmy sportowego Mustanga, technologicznej maestrii innowacyjnych silników elektrycznych i najlepszego oraz niezawodnego oprogramowania sterującego samochodem.

Ford Mustang Mach-E GT to auto, które jest w stanie uzyskać prędkość 100 km/h w zaledwie 3,7 sekundy. Jednocześnie najszybszy wariant elektrycznego Mustanga Mach-E oferuje pokaźny zasięg: aż do 490 km na jednym ładowaniu (pojemność akumulatora: 98 kWh). Martwisz się o czas ładowania? Niepotrzebnie. To auto jest szybkie w każdym calu:  już 10 minut ładowania szybką ładowarką wystarczy, aby uzyskać 99 km zasięgu.

Elektryczny, dwusilnikowy układ napędowy tej  wersji dysponuje imponującą mocą: aż  487 KM i potężnym, wynoszącym aż 860 Nm momentem obrotowym, dostępnym dosłownie do muśnięcia przez kierowcę pedału przyśpieszenia. Ta potężna moc przenoszona jest na wszystkie koła. Prędkość maksymalna wynosi okrągłe 200 km/h.

 

Mustang Mach-E GT – wyróżnij się

Wersja GT wyróżnia się już na pierwszy rzut oka. W standardzie dostępne są imponujące, aż 20-calowe felgi ze stopów lekkich czy imponujące nadkola w kolorze nadwozia. Oprócz tego do standardowego wyposażenia zalicza się także dach panoramiczny, przednią szybę z filtrem przeciwsłonecznym IR, a także system automatycznego sterowania światłami drogowymi Auto High Beam z funkcją zapobiegania oślepianiu innych uczestników dróg. Projekcyjne reflektory z doświetlaniem zakrętów doskonale oświetlają drogę, co z pewnością spodoba się kierowcom lubiącym podróżować nocą.

Wersja GT jest też wyposażona standardowo w pakiet technologii ułatwiających manewrowanie. Na pokładzie mamy nie tylko czujniki parkowania z przodu i z tyłu, ale również system kamer 360°, a także system Active Park Assist 2, czyli najnowszą generację systemu automatycznego parkowania równoległego i prostopadłego.

 

Mustang Mach-E GT – szybki i komfortowy

Wnętrze wersji GT to nie tylko sportowy sznyt i najlepsze materiały wykończeniowe, ale też niezwykły komfort podróżowania. Dwustrefowa klimatyzacja z systemem filtracji powietrza w kabinie, doskonałe nagłośnienie Bang&Olufsen i najnowsza generacja, bardzo intuicyjnego, pokładowego systemu inforozrywki Ford SYNC 4A. Nie zabrakło podgrzewanych foteli (elektrycznie regulowanych w 8 kierunkach), podgrzewanej kierownicy wielofunkcyjnej wykończonej  eleganckim, przyjemnym w dotyku materiałem Miko Suede, czy podgrzewanej szyby. To wszystko masz tu w standardzie. Jakby tego było mało, nie zabrakło indukcyjnej ładowarki do smartfonu, czy nastrojowego, personalizowanego oświetlenia LED w kabinie. Należy też wspomnieć o bezprzewodowym Apple Car Play i Android Auto, dzięki którym smartfony łączącą się automatycznie z samochodem a ich pierwsza konfiguracja odbywa się niemal przez jedno kliknięcie.

Ważne jest też to, że topowa wersja Forda Mustanga Mach-E GT to connected-car, czyli auto stale połączone ze światem i zdolne do  ciągłego ulepszania swoich funkcjonalności i wprowadzania nowych. W jaki sposób? Dzięki  automatycznym  aktualizacjom systemu Software Update. Nawet gdy zakupisz już to auto, dzięki bezprzewodowym aktualizacjom wykryte błędy w oprogramowaniu pokładowym będą na bieżąco usuwane, ale ciekawsze jest to, że dzięki pakietom aktualizacyjnym auto będzie mogło oferować funkcje niedostępne w momencie jego zakupu.

 

Mustang Mach-E GT – ile kosztuje?

Topowego, najszybciej przyśpieszającego Mustanga w historii, czyli wersję Mach-E GT możesz mieć już za  417 000 zł, otrzymując nie tylko bardzo dynamiczny i komfortowy, ale też świetnie wyposażony pojazd. Chcąc spersonalizować swojego Mustanga Mach-E GT, możesz wybierać spośród ośmiu pięknych barw lakieru.

Oczywiście Ford oferuje również bardzo szeroki program alternatywnych metod finansowania: kredyt Niskich Rat - Ford Opcje, leasing Niskich Rat - Ford Leasing Opcje, czy wynajem długoterminowy Ford Wynajem, gdzie masz możliwość zadeklarowania wysokości wpłaty własnej, czasu trwania umowy i korzystnych miesięcznych rat. Otrzymujesz też gwarancję odkupu samochodu przez dealera po zakończeniu okresu umowy.

Więcej o tej wersji znajdziesz na: https://www.ford.pl/osobowe/mustang-mach-e/nadwozia-i-parametry/gt

Ford Mustang Mach-E interior

Mustang Mach-E - warianty napędu i baterii

Oprócz wersji GT Mustang Mach-E występuje w dwóch wersjach wyposażenia - Mach-E i Premium. Pierwsza - podstawowa, jest dostępna wyłącznie w wariancie z napędem na tylną oś RWD z silnikiem o mocy 269 KM i baterią o pojemności 75 kWh, która zapewnia zasięg 440 km na jednym ładowaniu. Druga, nazwana wersją Premium, obejmuje aż trzy wersje silnikowe:

RWD 294 KM z baterią 98 kWh z zasięgiem do 600 km

AWD 269 KM z baterią 75 kWh z zasięgiem do 400 km

AWD 351 KM z baterią 98 kWh z zasięgiem do 550 km

 

Mustang Mach-E Premium RWD – tylny napęd i najdłuższy zasięg spośród wszystkich wersji modelu

Pierwszy wariant silnikowy RWD w wersji Premium, występuje z napędem na tylną oś i poleca się go szczególnie tym, którzy lubią dalekie podróże. Układ napędowy generuje 294 KM mocy i jest łączony z najpotężniejszą w gamie baterią (taką samą jak w topowej odmianie GT) o pojemności 98 kWh. Obie odmiany są bardzo dynamiczne, dysponują identycznym maksymalnym momentem obrotowym 430 Nm. Prędkość maksymalna obu odmian Mustanga Mach-E RWD to 180 km/s. Odmiana z mniejszą baterią w podstawowej wersji Mach-E osiąga 100 km/h w czasie 6,2 sekundy, podczas gdy Mustang Mach-E RWD o rekordowym zasięgu rozpędzi się do tej samej prędkości w czasie 6,1 sekundy.

 

Mustang Mach-E – ikoniczny SUV z dopłatą

Mustang Mach-E RWD z baterią 75 kWh jest też najtańszą odmianą ikonicznego SUV-a Forda. Po uwzględnieniu dopłaty z programu „Mój elektryk” w kwocie 27 000 zł (dla osiadaczy Karty Dużej Rodziny) cena tej odmiany auta startuje już od 273 700 zł. Doskonała oferta, za pojazd wyposażony m.in. w:

  • Osłony nadkoli, listwy wzdłuż progów oraz dolna część zderzaków w kolorze tworzywa
  • Reflektory w technologii LED z funkcją Auto High-Beam
  • Unikalne wykończenie przedniego grilla wyróżniające tę wersję
  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico
  • Możliwość otwierania, zamykania i uruchamiania auta za pomocą smartfona
  • Duży, 15,5” ekran dotykowy z systemem Ford SYNC 4A z nawigacją i bluetooth w konsoli centralnej
  • Wyświetlacz 10,2” deski rozdzielczej
  • Podgrzewane fotele przednie, kierownica oraz przednia szyba
  • Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
  • Bezprzewodowa ładowarka do smartfonów
  • System Pre-Collision Assist – wspomaga kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami
  • System Lane Keeping Alert – wspomaga utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, z funkcją wykrywania krawędzi jezdni
  • System Blind Spot Alert – monitorowanie martwego pola widzenia w lusterkach
  • Driver Alert – system monitorowania koncentracji kierowcy
  • Adaptive Cruise Control z funkcją Stop&Go I Lane Centring – adaptacyjny tempomat z funkcją automatycznego zatrzymania i ponownego ruszenia oraz funkcja utrzymania auta pośrodku pasa ruchu
  • Lusterka zewnętrzne sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie, z wbudowanymi kierunkowskazami i z lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo Mustang, obudowy lakierowane na czarno
  • System kamer 360 stopni.
Ford Mustang Mach-E parked

Elektryczny Mustang Mach-E Premium AWD – z napędem na wszystkie koła – poznaj najważniejsze cechy

Kolejne  wersje Forda Mustanga Mach-E to odmiany z napędem elektrycznym na wszystkie koła (AWD), które również należą do pakietu Premium. Również w tym przypadku masz do wyboru dwie wersje tego modelu. Pierwsza wersja charakteryzuje się mocą elektrycznego napędu wynoszącą 269 KM i jest łączona z baterią o pojemności 75 kWh, co pozwala przejechać bez konieczności doładowywania auta dystans 400 km. Oprócz tego Ford oferuje mocniejszy wariant o mocy 351 KM, łączony z akumulatorem trakcyjnym o pojemności 98 kWh – w tym wydaniu Mustang Mach-E AWD jest w stanie pokonać dystans do 550 km bez konieczności odwiedzania stacji ładowania.

 

Mustang Mach-E AWD – ceny i wyróżniki wersji silnikowych

Mustang Mach-E z napędem na wszystkie koła startuje w cenniku amerykańskiej marki od kwoty  334 000  zł za odmianę z mniejszą baterią. Droższa wersja Mustanga Mach-E AWD startuje od kwoty  372 000 zł. Poniżej wyróżniki tej wersji przełomowego, elektrycznego SUV-a:

  • Osłony nadkoli, listwy wzdłuż progów oraz dolna część zderzaków lakierowane w kolorze czarnym
  • Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Reflektory projekcyjne w technologii LED z Glare-Free Auto High Beam
  • Wykończenie przedniego grilla lakierowane w kolorze czarnym
  • 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z zaciskami hamulcowymi w kolorze czerwonym
  • Perforowana tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico z czerwonymi przeszyciami
  • Przednie fotele regulowane elektrycznie w 8. Kierunkach
  • Deska rozdzielcza z wstawkami imitującymi karbon oraz czerwonymi przeszyciami
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • Nastrojowe oświetlenie wnętrza LED z możliwością wyboru koloru
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • System kamer 360 stopni
  • Drzwi bagażnika zamykane i otwierane elektrycznie i bezdotykowo
  • Radioodtwarzacz z SYNC 4A, DAB+, nawigacją satelitarną i systemem audio B&O (ICFAG).

Mach-E to prawdziwy Mustang z nowym obliczem, który idealnie łączy w sobie ponad 50 lat dziedzictwa z nowoczesną technologią elektryczną. Wato podkreślić, że w każdej wersji wyposażenia korzysta również z zalet wynikających z bezprzewodowych, automatycznych aktualizacji oprogramowania pokładowego OTA (Over the air). Ford zaprojektował swój pierwszy, zbudowany całkowicie od podstaw samochód elektryczny z myślą o jego ciągłym ewoluowaniu. Dzięki temu Mustang Mach-E będzie zawsze pełnowartościowym pojazdem, bowiem jego możliwości i funkcjonalności poddawane są ciągłemu udoskonalaniu. Oznacza to, że przez lata użytkowania oprogramowanie będzie dostarczać do Mustanga Mach-E nowe funkcje i ulepszenia jakościowe, a ty pomimo upływającego czasu będziesz mógł cieszyć się z posiadania najlepszej wersji swojego elektryka z logiem Mustanga w galopie.

Wybierz swój model Mustanga Mach-E

PRZECZYTAJ TAKŻE: