Dlaczego FordPass®* pokazuje mój stan aktywacji jako niedostępny?
Komunikat „Aktywacja niedostępna” w aplikacji FordPass pojawia się, gdy żądasz dostępu do aktywowanego pojazdu. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz szczegóły poniżej.
Aktywacja FordPass niedostępna
Wybierz menu rozwijane dotyczące korzystania z aplikacji FordPass, aby uzyskać więcej informacji, jeśli nie możesz nawiązać połączenia ze swoim pojazdem.
Doświadczenie FordPass 5.X
Jeśli spróbujesz połączyć się ze swoim pojazdem, ale wyświetli się komunikat „Spróbuj ponownie później”, oznacza to, że wystąpił błąd i nie można było nawiązać połączenia. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź kod błędu (jeśli jest dostępny) w wyświetlonym komunikacie.
Doświadczenie FordPass 4.X
Jeśli spróbujesz aktywować swój pojazd, ale wyświetli się komunikat z informacją, że aktywacja jest obecnie niedostępna, naciśnij OK w oknie komunikatu, aby wrócić na ekran główny.
Uwaga: Aby aktywować konto, należy najpierw wypełnić bieżącą prośbę o aktywację.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z Konsultantem, korzystając ze ścieżki Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.
Więcej informacji o aplikacji FordPass
Bardziej szczegółowe opisy funkcji i właściwości aplikacji FordPass można znaleźć za pomocą spisu treści na stronie wsparcia technicznego aplikacji FordPass.
Przydatne kategorie pomocy technicznej FordPass
Dodatkowe informacje
Jak zatwierdzić użytkowników dodatkowych?
Jak poprosić o dostęp do aktywowanego pojazdu?
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.