Dlaczego moje żądanie autoryzacji dostępu zostało zablokowane w aplikacji FordPass®*?
Jeśli pięć kolejnych żądań o autoryzację zdalnego dostępu spotkało się z odmową, otrzymasz wiadomość z informacją, że Twoja prośba została zablokowana. Od ostatniej próby należy odczekać 24 godziny, zanim będzie można spróbować ponownie.
Aby uzyskać dodatkową pomoc, skorzystaj z opcji Kontakt z Konsultantem za pomocą opcji Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.
Więcej informacji o aplikacji FordPass
Bardziej szczegółowe opisy funkcji i właściwości aplikacji FordPass można znaleźć za pomocą spisu treści na stronie wsparcia technicznego aplikacji FordPass.
Przydatne kategorie pomocy technicznej FordPass
Dodatkowe informacje
Jak mogę zażądać autoryzacji dostępu do pojazdu?
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.