Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Dlaczego moje żądanie autoryzacji dostępu zostało zablokowane w aplikacji FordPass®*?

Jeśli pięć kolejnych żądań o autoryzację zdalnego dostępu spotkało się z odmową, otrzymasz wiadomość z informacją, że Twoja prośba została zablokowana. Od ostatniej próby należy odczekać 24 godziny, zanim będzie można spróbować ponownie.

Aby uzyskać dodatkową pomoc, skorzystaj z opcji Kontakt z Konsultantem za pomocą opcji Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.

Więcej informacji o aplikacji FordPass

Bardziej szczegółowe opisy funkcji i właściwości aplikacji FordPass można znaleźć za pomocą spisu treści na stronie wsparcia technicznego aplikacji FordPass.

Przydatne kategorie pomocy technicznej FordPass

Dodatkowe informacje

Jak mogę zażądać autoryzacji dostępu do pojazdu?


*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.