Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Dlaczego został osiągnięty limit aktywacji w aplikacji FordPass®*?

W aplikacji FordPass obowiązuje limit stanu aktywacji pojazdu. Jeśli do Twojego konta FordPass dodano pięć pojazdów i wszystkie mają status „Oczekiwanie na dostęp”, po przesłaniu żądania połączenia szóstego pojazdu pojawi się komunikat „Osiągnięto limit próśb oczekujących”.

Dopóki nie zakończysz pełnego procesu aktywacji co najmniej jednego pojazdu, FordPass będzie wyświetlał status modemu jako nieaktywny dla szóstego pojazdu.

Więcej informacji o aplikacji FordPass

Bardziej szczegółowe opisy funkcji i właściwości aplikacji FordPass można znaleźć za pomocą spisu treści na stronie wsparcia technicznego aplikacji FordPass.

Przydatne kategorie pomocy technicznej FordPass

Dodatkowe informacje

Jak mam aktywować swój pojazd?
Dlaczego moje żądanie autoryzacji zostało zablokowane?


*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.