Dlaczego został osiągnięty limit aktywacji w aplikacji FordPass®*?
W aplikacji FordPass obowiązuje limit stanu aktywacji pojazdu. Jeśli do Twojego konta FordPass dodano pięć pojazdów i wszystkie mają status „Oczekiwanie na dostęp”, po przesłaniu żądania połączenia szóstego pojazdu pojawi się komunikat „Osiągnięto limit próśb oczekujących”.
Dopóki nie zakończysz pełnego procesu aktywacji co najmniej jednego pojazdu, FordPass będzie wyświetlał status modemu jako nieaktywny dla szóstego pojazdu.
Więcej informacji o aplikacji FordPass
Bardziej szczegółowe opisy funkcji i właściwości aplikacji FordPass można znaleźć za pomocą spisu treści na stronie wsparcia technicznego aplikacji FordPass.
Przydatne kategorie pomocy technicznej FordPass
Dodatkowe informacje
Jak mam aktywować swój pojazd?
Dlaczego moje żądanie autoryzacji zostało zablokowane?
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.