Rozwiązywanie problemów dotyczących zdalnego ryglowania/zamykania pojazdu z wykorzystaniem aplikacji
Jeśli nie można zaryglować drzwi:
- Otwórz i zamknij wszystkie drwi, aby upewnić się, że któreś nie zostały przypadkiem uchylone.
- Zresetuj urządzenie mobilne z aplikacją i spróbuj ponownie wydać polecenie
- Spróbuj zaryglować drzwi za pomocą pilota.
- Ma to na celu sprawdzenie, czy nie występuje problem z drzwiami pojazdu.
- Jeśli pilot nie działa, skontaktuj się z Doradcą, aby uzyskać dodatkową pomoc.
Jeśli nie można odryglować drzwi:
- Zresetuj urządzenie mobilne i spróbuj ponownie wydać polecenie.
- Spróbuj zaryglować drzwi za pomocą pilota.
- Ma to na celu sprawdzenie, czy nie występuje problem z drzwiami pojazdu.
- Sprawdź, czy modem jest włączony i masz prawidłowe połączenie z aplikacją.
- Jeśli pilot działa, a aplikacja na urządzeniu mobilnym nie działa, skontaktuj się z Doradcą, aby uzyskać dodatkową pomoc.