Rozwiązywanie problemów z lokalizacją pojazdu
Aby użyć funkcji Lokalizacja pojazdu w aplikacji, musisz:
- Mieć w pojeździe modem FordPass Connect.
- Dodać pojazd do usługi FordPass™.
- Aktywować modem.
Jeśli lokalizacja pojazdu przestała działać:
- Wyloguj się z aplikacji, a następnie zaloguj się ponownie.
- Sprawdź, czy pojawiła się lokalizacja pojazdu.
- Jeśli wciąż nie ma lokalizacji pojazdu, usuń aplikację i ponownie zainstaluj ją.
- Sprawdź, czy pojawiła się lokalizacja pojazdu.
Jeśli lokalizacja pojazdu nie zostanie zaktualizowana:
- Przejdź do karty Strona główna.
- Wybierz Informacje o pojeździe.
- Dotknij opcji Naciśnij, aby odświeżyć i poczekaj, aż aplikacja wyświetli komunikat Aktualizuj teraz.
- Jeśli nie zostanie wyświetlony komunikat Aktualizuj teraz, wybierz funkcję zamknij lub otwórz pojazd, aby upewnić się, czy modem i aplikacja komunikują się.
- Przewiń w dół do sekcji Lokalizacja pojazdu.
- Jeśli pojawi się opcja oznaczająca, że nie można zlokalizować pojazdu, upewnij się, czy są włączone uprawnienia aplikacji.
- Sprawdź aktualizacje aplikacji FordPass na urządzeniu mobilnym.
- Jeśli nie masz pewności, czy aplikacja jest zaktualizowana, poszukaj aplikacji FordPass w dedykowanym sklepie z aplikacjami.
- Jeśli pojawi się opcja aktualizacji, zainstaluj najnowszą wersję aplikacji i ponownie sprawdź w aplikacji, czy lokalizacja została zaktualizowana.
- Jeśli nie masz pewności, czy aplikacja jest zaktualizowana, poszukaj aplikacji FordPass w dedykowanym sklepie z aplikacjami.
Jeśli został wykonany proces wylogowania i ponownej instalacji, pojawi się zaktualizowana wersja aplikacji, a lokalizacja pojazdu nie zostanie uaktualniona, skontaktuj się z Doradcą, aby uzyskać dodatkową pomoc.