Dlaczego mój Ford wyświetla komunikat „Nie wykryto klucza”, gdy korzystam z funkcji Telefon jako klucz™?
Komunikat „Nie wykryto klucza” oznacza, że Twój pojazd nie wykrywa Twojego telefonu w kabinie (wewnątrz pojazdu). Aby rozwiązać problemy, wykonaj poniższe czynności.
Rozwiązywanie problemów związanych z komunikatem „Nie wykryto klucza”
- Przesuń telefon bliżej środka pojazdu, w pobliżu uchwytu na kubek lub konsoli środkowej (np. w miejsce podłokietnika).
- Jeśli to nie zadziała, zamknij aplikację FordPass®*, a następnie otwórz ją ponownie.
- Wyłącz w telefonie funkcję Bluetooth®, a następnie włącz ją ponownie.
- Jeśli problem występuje nadal, sprawdź status kluczyka za pomocą aplikacji FordPass.
- Jeśli żadne rozwiązanie nie poskutkuje, skontaktuj się z nami, korzystając z opcji Konto > Pomoc, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
Dalsze opcje rozwiązywania problemów
Jeśli masz inne problemy, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
Dodatkowe informacje
Jakie są podstawowe wskazówki dotyczące korzystania funkcji Telefon jako klucz?
*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.