Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Dlaczego mój Ford wyświetla komunikat „Nie wykryto klucza”, gdy korzystam z funkcji Telefon jako klucz?

Komunikat „Nie wykryto klucza” oznacza, że Twój pojazd nie wykrywa Twojego telefonu w kabinie (wewnątrz pojazdu). Aby rozwiązać problemy, wykonaj poniższe czynności.

Rozwiązywanie problemów związanych z komunikatem „Nie wykryto klucza”

  1. Przesuń telefon bliżej środka pojazdu, w pobliżu uchwytu na kubek lub konsoli środkowej (np. w miejsce podłokietnika).
  2. Jeśli to nie zadziała, zamknij aplikację FordPass®*, a następnie otwórz ją ponownie.
  3. Wyłącz w telefonie funkcję Bluetooth®, a następnie włącz ją ponownie.

Dalsze opcje rozwiązywania problemów

Jeśli masz inne problemy, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.

Dodatkowe informacje

Jakie są podstawowe wskazówki dotyczące korzystania funkcji Telefon jako klucz?


*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.