Jakie są podstawowe wskazówki dotyczące korzystania z funkcji Telefon jako klucz w moim Fordzie?
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jakie są podstawowe wskazówki dotyczące korzystania z funkcji Telefon jako klucz w moim Fordzie?

Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia podczas korzystania z funkcji Telefon jako klucz, stworzyliśmy zestaw wskazówek pozwalających zoptymalizować jej działanie. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz szczegóły poniżej.

Uwaga: Ograniczenia mogą się różnić w zależności od marki i modelu telefonu, lokalizacji telefonu w momencie użytkowania oraz barier fizycznych.

Wskazówki dotyczące korzystania z funkcji Telefon jako klucz

  • Aby uzyskać jak najszybszą reakcję przy użyciu funkcji Telefon jako klucz, zalecamy pozostawienie otwartej aplikacji FordPass®*. Jeśli jest zamknięta, aplikacja FordPass uruchomi się ponownie, kiedy wykryje Twój pojazd, ale ponowne nawiązanie połączenia chwilę potrwa, co opóźni czas reakcji.
  • Aby móc odryglować drzwi, pojazd musi mieć możliwość wykrycia telefonu jako klucza, a także musi mieć możliwość łatwego znalezienia telefonu we wnętrzu pojazdu w celu jazdy.

    Uwaga: Zaleca się, aby będąc w pojeździe, przesunąć telefon w stronę środka wnętrza (np. na podłokietnik).

  • Grube lub masywne etui na smartfony mogą zakłócać połączenie Bluetooth. Sygnał może być opóźniony lub w ogóle nie być dostępny, jeśli między telefonem a pojazdem znajdują się duże przedmioty (np. telefon znajduje się w aktówce między teczkami, w torbie wciśnięty między laptop a notatnik lub w tylnej kieszeni spodni blisko oparcia siedzenia).

Czynniki mogące wpływać na działanie funkcji Telefon jako klucz

Następujące działania mogą spowodować brak komunikacji z Twoim urządzeniem i pojazdem:

Ważne: Nadajnika klucza nie należy zostawiać w pojeździe. Zdecydowanie zalecamy zabieranie ze sobą kluczyków i urządzenia obsługującego funkcję Telefon jako klucz i ryglowanie wszystkich drzwi zawsze przy wychodzeniu z pojazdu.

Jeśli nadal doświadczasz problemów z działaniem funkcji Telefon jako klucz, skontaktuj się z Konsultantem, korzystając z opcji Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.

Dalsze opcje rozwiązywania problemów

Jeśli masz inne problemy, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.


*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.