Jak poprawić działanie funkcji Telefon jako klucz?
Za pomocą aplikacji FordPass®* możesz zoptymalizować działanie urządzenia obsługującego funkcję Telefon jako klucz. Więcej szczegółów znajdziesz w poniższych punktach.
Uwaga: Optymalizacja funkcji Telefon jako klucz dostarcza także wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów, jeśli wystąpią.
Zoptymalizuj telefon jako klucz
Wybierz rozwijane menu dotyczące korzystania z aplikacji FordPass, aby wyświetlić czynności pozwalające poprawić działanie funkcji Telefon jako klucz.
Użytkowanie aplikacji FordPass 5.X
Aby zoptymalizować ustawienia funkcji Telefon jako klucz w aplikacji FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Pojazd.
- Wybierz Ustawienia pojazdu.
- Dotknij opcji Telefon jako klucz.
- Znajdź sekcję „Optymalizuj”.
- Jeśli widoczny jest zielony znacznik, nie możesz wybrać tego elementu menu, ponieważ ustawienia funkcji Telefon jako klucz są zgodne z najwyższym poziomem działania.
- Jeśli zostanie wyświetlona ikona ostrzeżenia, możesz dostosować ustawienia, wykonując zalecane czynności.
Po pomyślnym dostosowaniu ustawienia pojawi się zielony znacznik i ustawienie nie będzie reagować na dotknięcie. Zielone znaczniki przy wszystkich elementach menu oznaczają, że ustawienia funkcji Telefon jako klucz są zgodne z najwyższym poziomem działania.
Aplikacja FordPass 4.X
Aby zoptymalizować ustawienia funkcji Telefon jako klucz w aplikacji FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu głównego.
- Wybierz Optymalizuj telefon jako klucz.
- Dotknij jednego z następujących elementów menu:
- Bluetooth®
- Usługi lokalizacji
- Dane komórkowe
- Dostosuj ustawienia, wykonując podane czynności.
Po pomyślnym dostosowaniu ustawienia pojawi się zielony znacznik i ustawienie nie będzie reagować na dotknięcie. Zielone znaczniki przy wszystkich elementach menu oznaczają, że ustawienia funkcji Telefon jako klucz są zgodne z najwyższym poziomem działania.
Uwaga: Jeśli chcesz później odwołać się do menu Optymalizuj, dotknij otoczonego kółkiem dymku (i) na ekranie głównym.
Wskazówki w przypadku niemożności optymalizacji
- Jeśli napotkasz problemy podczas korzystania z telefonu jako klucza, oto kilka wskazówek pozwalających uzyskać najlepszą funkcjonalność.
- Jeśli żadne rozwiązanie nie poskutkuje, skontaktuj się z nami, korzystając z opcji Konto > Pomoc, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
Dalsze opcje rozwiązywania problemów
Jeśli masz inne problemy, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.