Dlaczego nie mogę skonfigurować nowego telefonu jako klucza po odinstalowaniu aplikacji FordPass i jej ponownym
Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Dlaczego nie mogę skonfigurować nowego telefonu jako klucza po odinstalowaniu aplikacji FordPass®* i jej ponownym zainstalowaniu?

Po usunięciu aplikacji FordPass i jej ponownym pobraniu na telefon komórkowy wykonaj poniższe czynności, aby dodać nowy telefon i ustawić go jako klucz.

  1. Usuń telefon jako klucz poprzednio powiązany z Twoim telefonem w aplikacji FordPass lub wyzeruj telefon jako klucz w pojeździe.
  2. Zaprogramuj nowy telefon jako klucz.

Jeśli żadne rozwiązanie nie dało oczekiwanego rezultatu, skontaktuj się z Konsultantem, korzystając z opcji Konto > Pomoc, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.

Dalsze opcje rozwiązywania problemów

Jeśli masz inne problemy lub aby uzyskać dodatkowe wsparcie, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass


*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.