Dlaczego nie mogę skonfigurować nowego telefonu jako klucza po odinstalowaniu aplikacji FordPass®* i jej ponownym zainstalowaniu?
Po usunięciu aplikacji FordPass i jej ponownym pobraniu na telefon komórkowy wykonaj poniższe czynności, aby dodać nowy telefon i ustawić go jako klucz.
- Usuń telefon jako klucz poprzednio powiązany z Twoim telefonem w aplikacji FordPass lub wyzeruj telefon jako klucz w pojeździe.
- Zaprogramuj nowy telefon jako klucz.
Jeśli żadne rozwiązanie nie dało oczekiwanego rezultatu, skontaktuj się z Konsultantem, korzystając z opcji Konto > Pomoc, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
Dalsze opcje rozwiązywania problemów
Jeśli masz inne problemy lub aby uzyskać dodatkowe wsparcie, odwiedź folder tematyczny Rozwiązywanie problemów z FordPass,
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.