Jak zdalnie zamykać i otwierać samochód za pomocą aplikacji FordPass®*?
Możesz odblokować lub zablokować swój pojazd korzystając z głównego ekranu poleceń w aplikacji FordPass, Sprawdź poniższe instrukcje.
Ważne:
- Zdalne polecenia dostępne dla użytkownika aplikacji FordPass nie zastępują pilota do pojazdu, który musi być pod ręką. Nie należy zostawiać go w domu ani w pojeździe.
- Twój pojazd nadal wymaga obecności kluczyka, aby rozpocząć jazdę (D).
- Konsultanci FordPass nie mają dostępu do zdalnych poleceń. Nie mogą odblokować, zablokować ani kontrolować pojazdu.
Zdalne blokowanie/odblokowywanie nie jest standardową funkcją dostępną we wszystkich pojazdach. Muszą zostać spełnione następujące warunki:
- Twój pojazd musi zostać dodany do aplikacji FordPass.
- Pojazd musi być wyposażony we wbudowany modem FordPass® Connect.
- Modem musi być aktywowany.
Blokowanie lub odblokowywanie pojazdu w aplikacji FordPass
Aby wyświetlić wskazówki dotyczące blokowania lub odblokowywania pojazdu, wybierz rozwijane menu aplikacji FordPass,
Aplikacja FordPass 5.X
Aby zablokować lub odblokować pojazd w aplikacji FordPass 5.X:
- Otwórz aplikację FordPass.
- Przejdź do ekranu Pojazd.
- Naciśnij ikonę Zablokuj lub Odblokuj.
Żądanie zostanie zarejestrowane, status Twojego pojazdu ulegnie zmianie, a na wybranej ikonie pojawi się zielony znacznik wyboru.
W razie problemów skontaktuj się z Konsultantem, wybierając w aplikacji FordPass opcję Konto > Kontakt z działem pomocy.
Aplikacja FordPass 4.X
Aby zablokować lub odblokować pojazd w aplikacji FordPass 4.X:
- Otwórz aplikację FordPass.
- Przejdź do ekranu głównego.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk Odblokuj lub Zablokuj przez jedną sekundę, pozwalając białej linii wykonać pełny obrót wokół krawędzi przycisku.
Zostanie wyświetlony 10-sekundowy alert potwierdzający pomyślne odblokowanie lub zablokowanie pojazdu.
Uwagi:
- Jeśli drzwi, bagażnik lub pokrywa komory silnika są uchylone, pojazd się nie zablokuje, a na ekranie głównym aplikacji zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat.
- Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Konsultantem, wybierając w aplikacji FordPass opcję Konto > Pomoc.
Dodatkowe informacje
Gdzie mogę znaleźć wskazówki dotyczące rozwiązania problemów ze zdalnym blokowaniem pojazdu?
*FordPass Aplikacja jest kompatybilna z wybranymi platformami smartfonów i można ją pobrać. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.