Kupuj z FordemSamochody dostawcze

Jak usunąć pojazd z konta Ford?

Pojazd możesz usunąć ze swojego konta za pomocą aplikacji FordPass®* lub za pośrednictwem strony pomocy technicznej Ford.

Ważne: Jeśli masz samochód z dostępem do Internetu i usuniesz go ze swojego konta, utracisz łączność. Aby przywrócić dostęp:

Usuwanie pojazdu z konta Ford

Wybierz jedną z poniższych opcji, aby wyświetlić procedurę usuwania pojazdu z konta Ford.

Korzystanie z aplikacji FordPass

Aby usunąć pojazd ze swojego konta za pomocą aplikacji FordPass:

Doświadczenie aplikacji FordPass 5.X

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Na poziomie garażu określ pojazd, który chcesz usunąć, i dotknij Szczegóły pojazdu.
  3. Przewiń w dół i dotknij Usuń pojazd.
  4. Wybierz Usuń pojazd w wyskakującym komunikacie.

Doświadczenie aplikacji FordPass 4.X

  1. Zaloguj się do aplikacji FordPass.
  2. Przejdź do ekranu Konto.
  3. Wybierz pojazd, który chcesz usunąć.
  4. Dotknij Usuń pojazd.
  5. Wybierz przycisk Usuń w wyskakującym komunikacie.

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Przewodnikiem za pomocą Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.

W witrynie internetowej Ford przy użyciu komputera

Aby usunąć pojazd ze swojego konta w witrynie pomocy technicznej Ford:

  1. Przejdź do www.ford.pl/wsparcie.
  2. Wybierz ikonę Profil.

    Ikona profilu
  3. Wybierz Zaloguj się.
  4. Wpisz swój adres e-mail i hasło.
  5. Kliknij Zaloguj się.
  6. Wybierz ikonę Profil.
  7. Kliknij Konto [Twoje imię].
  8. Wybierz pojazd, jeśli masz więcej niż jeden pojazd.
  9. Wybierz Usuń pojazd.
  10. Kliknij przycisk Potwierdź w wyskakującym komunikacie.

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klienta, aby uzyskać dodatkową pomoc.

W witrynie internetowej Ford przy użyciu urządzenia komórkowego

Aby usunąć pojazd ze swojego konta w witrynie Ford za pomocą urządzenia mobilnego:

  1. Przejdź do www.ford.pl/wsparcie.
  2. Dotknij przycisku Menu.

    Menu z trzema poziomymi liniami
  3. Dotknij menu rozwijanego Moje konto.
  4. Wybierz Zaloguj się.
  5. Wpisz swój adres e-mail i hasło.
  6. Wybierz Zaloguj się.
  7. Wybierz Menu.
  8. Dotknij menu rozwijanego Moje konto.
  9. Wybierz Konto [Twoje imię].
  10. Wybierz pojazd, jeśli masz więcej niż jeden pojazd.
  11. Dotknij przycisku Usuń pojazd.
  12. Kliknij przycisk Potwierdź w wyskakującym komunikacie.

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klienta, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Dodatkowe informacje

Jak dodać pojazd do FordPass?
Jak aktywować modem FordPass Connect?
Jak zażądać autoryzacji modemu?


*Aplikacja FordPass, którą można pobrać jest kompatybilna z systemami wybranych telefonów. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.

 

Ford.pl wykorzystuje na tej witrynie pliki cookie i inne technologie w celu usprawnienia korzystania z treści witryny i wyświetlania reklam dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Użytkownik może w dowolnym momencie zarządzać plikami cookie na stronie  Zarządzanie ustawieniami plików cookie, może to ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcji witryny.

Prosimy zapoznać się z Polityką prywatności i plików cookie witryny, aby uzyskać dalsze informacje.