Jak usunąć pojazd z konta Ford?
Pojazd możesz usunąć ze swojego konta za pomocą aplikacji FordPass®* lub za pośrednictwem strony pomocy technicznej Ford.
Ważne: Jeśli masz samochód z dostępem do Internetu i usuniesz go ze swojego konta, utracisz łączność. Aby przywrócić dostęp:
- Aktywuj modem FordPass® Connect, jeśli jesteś jedynym autoryzowanym użytkownikiem.
- Zażądaj autoryzacji dla swojego modemu FordPass Connect, jeśli nie jesteś jedynym autoryzowanym użytkownikiem.
Usuwanie pojazdu z konta Ford
Wybierz jedną z poniższych opcji, aby wyświetlić procedurę usuwania pojazdu z konta Ford.
Korzystanie z aplikacji FordPass
Aby usunąć pojazd ze swojego konta za pomocą aplikacji FordPass:
Doświadczenie aplikacji FordPass 5.X
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Na poziomie garażu określ pojazd, który chcesz usunąć, i dotknij Szczegóły pojazdu.
- Przewiń w dół i dotknij Usuń pojazd.
- Wybierz Usuń pojazd w wyskakującym komunikacie.
Doświadczenie aplikacji FordPass 4.X
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Konto.
- Wybierz pojazd, który chcesz usunąć.
- Dotknij Usuń pojazd.
- Wybierz przycisk Usuń w wyskakującym komunikacie.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Przewodnikiem za pomocą Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.
W witrynie internetowej Ford przy użyciu komputera
Aby usunąć pojazd ze swojego konta w witrynie pomocy technicznej Ford:
- Przejdź do www.ford.pl/wsparcie.
-
Wybierz ikonę Profil.
- Wybierz Zaloguj się.
- Wpisz swój adres e-mail i hasło.
- Kliknij Zaloguj się.
- Wybierz ikonę Profil.
- Kliknij Konto [Twoje imię].
- Wybierz pojazd, jeśli masz więcej niż jeden pojazd.
- Wybierz Usuń pojazd.
- Kliknij przycisk Potwierdź w wyskakującym komunikacie.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klienta, aby uzyskać dodatkową pomoc.
W witrynie internetowej Ford przy użyciu urządzenia komórkowego
Aby usunąć pojazd ze swojego konta w witrynie Ford za pomocą urządzenia mobilnego:
- Przejdź do www.ford.pl/wsparcie.
-
Dotknij przycisku Menu.
- Dotknij menu rozwijanego Moje konto.
- Wybierz Zaloguj się.
- Wpisz swój adres e-mail i hasło.
- Wybierz Zaloguj się.
- Wybierz Menu.
- Dotknij menu rozwijanego Moje konto.
- Wybierz Konto [Twoje imię].
- Wybierz pojazd, jeśli masz więcej niż jeden pojazd.
- Dotknij przycisku Usuń pojazd.
- Kliknij przycisk Potwierdź w wyskakującym komunikacie.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klienta, aby uzyskać dodatkową pomoc.
Dodatkowe informacje
Jak dodać pojazd do FordPass?
Jak aktywować modem FordPass Connect?
Jak zażądać autoryzacji modemu?
*Aplikacja FordPass, którą można pobrać jest kompatybilna z systemami wybranych telefonów. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.